[VIDEO] Isteri Selamba Kentvt Dalam Kereta , Suami Tahan Busvk Jer1t Buat ‘Pengumuman’

Pasangan yang bahagia selepas berkahwin itu jika kita mempunyai pasangan yang sporting. Yang dimaksudkan dengan pasangan sporting itu adalah saling menghorm4ti dan yang penting adalah menerima baik burvk pasangan kita.

Dulu sebelum kahwin, semua pasangan yang baru bercinta masing2 menunjukkan perngai atau habit yang baik2 sahaja tetapi apabila lepas berkahwin, kita akan mengenal pasangan kita dengan lebih baik.

Bercerita mengenai menerima baik burvk pasangan kita, sebuah video telah dimuatnaik oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok yang dikenali sebagai @Daddysyu yang telah memuatnaik sebuah video lawak iaitu isterinya yang telah kentvt di dalam kereta mereka.

Kejadian lawak tersebut berlaku apabila kereta mereka telah berhenti untuk menunggu di lampu isyarat tetapi isterinya telah kentut dan menyebabkan mereka kena membuka pintu untuk menghirup udara dari luar. Lawak dapat suami isteri yang sporting seperti pasangan sejoli ni.

Video:

Apabila menjengah ke ruangan komen, rata2 warga net terhibur dengan pasangan tersebut yang tidak malu untuk berkongsi video yang sebegitu. Ada yang meninggal kan komen bahawa wanita kentvt lagi busvk dari lelaki dan ianya fakta. Sampai fakta bagai yer.

@daddysyucara halus membunuh #laki?@mummyikin #fyppppppppppppppppppppppp #fypシ #fypppppppp #fypppppppppppppp♬ original sound – Syuhizam Idris

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*