Menteri Ini Akhirny Beri Penjelasan Selepas Dikatakan Erra Fazira Bernikah Di Th4iland Dan Menjadi Isteri Kedua

Kuala Lumpur :Pelakon popular Erra Fazira men.afikan khabar angin mengatakan dia sudah berkahwin dan menjadi isteri kedua kepada Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu.

Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek berkata, statusnya kini masih ibu tunggal dan belum menjadi isteri orang.

Dalam masa sama, Erra turut memohon doakan yang terbaik untuknya jika dipertemukan jodoh satu hari nanti.

“Sudah la tu….Letih dengan cinta, putus cinta, kahwin, tak kahwin. Status saya masih lagi ibu tunggal. Apa yang saya pinta, doakan saja segala yang terbaik seandainya dipertemukan jodoh satu hari nanti.

“Sekiranya masa itu tiba nanti, doakan jodoh itu yang membahagiakan dan berkekalan hingga ke jannah,” katanya menerusi satu mesej.

Terdahulu, nama pemenang Pelakon Wanita Terbaik, Festival Filem Malaysia 2000 dan 2005 itu kembali menjadi tumpuan ramai apabila dikatakan sudah bergelar isteri kedua kepada menteri terbabit.

Sejak semalam tular diperkatakan di Twitter seorang wargamaya berkongsi ciapan mengatakan pelakon dan penyanyi itu kini bergelar isteri kedua hasil perkahwinan di Thailand.

Menerusi ciapan sama, individu terbabit turut mempersoalkan sama ada isteri pertama kepada menteri itu tahu dirinya dim4dukan atau tidak.

Erra pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi, pelakon dan pengarah, Datuk Yusry Abdul Halim pada 2003, namun bercer4i pada 2006.

Erra kemudian mendirikan rumah tangga dengan Engku Emran pada 2007 tetapi turut bercerai pada 2014. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Engku Aleesya yang kini berusia 12 tahun.

Faizal Azumu Tampil Beritahu

Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu men.afikan laporan sebuah portal mend.akwa beliau sudah berkahwin dengan selebriti terkenal tanah air, Erra Fazira.

Menerusi portal tersebut, Erra Fazira dikatakan sudah berkahwin sebagai isteri kedua dengan seorang seorang ahli p.olitik.

Khabar angin yang tular menerusi Twitter sejak Ahad itu mengaitkan Ahmad Faizal sebagai ahli p.olitik yang dimaksudkan.

“Tak betul,” jelas Ahmad Faizal yang juga Ahli Parlimen Tambun ringkas pada Isnin.

Timbalan Presiden Parti Pribumi Bersatu (Bersatu) dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Chenderiang itu berkahwin dengan Dr Nomee Ashikin Mohammed Radzi dan mempunyai dua orang anak.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:Sinar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*