Konon Ngvrat Zizan, Sekali Peserta ATNM Malu J4tuh Terlent4ng Ketika Nyanyi D4ngdut

Program pencarian bakat terbaharu, All Together Now Malaysia pernah dihentikan seketika dahulu berhubung perlanggaran SOP tetapi kini ianya telah dimulakan semula beberapa ketika dan kini setiap peserta dilihat lebih bersemangat.

Dibarisi dengan juri2 yang sporting dan semuanya penyanyi yang berbakat, setiap peserta masing2 mencabar diri mereka untuk memilih genre lagu yang bukan menjadi pilihan mereka untuk dinyanyikan.

Sebaik sahaja diberitahu yang peserta akan menyanyikan lagu genre berlainan, para juri menginginkan Acha goyang untuk mendendangkan sebuah lagu d4ngdut tetapi sedang keasyikan acha menyanyi, dia terjatuh terduduk di atas pentas kerana gagal mengimbangkan diri.

Dalam kerivhan tu sempat lagi dia berseloroh yang dia ingin “ mengvrat” zizan razak. Bab4k tersebut telah viral di laman sosial dan mendapat beribu tontonan dari warga net yang ingin melihat beliau jatuh terduduk dan lamaran “cinta” terhadap Zizan Razak.

Video:

Bila menjengah ke ruangan komen pula, warga net meninggal kan komen yang mereka turut gelak apabila acha jatuh tetapi turut memuji kemerduan suaranya dan keberanian dirinya untuk mengurat Zizan Razak tu.

Komen Netizen:

Zizan Razak dah sedia nak kahwin

Setiap kali artis wanita melangsungkan pernikahan, ada sahaja warganet mempersoalkan mengenai jodoh pelakon dan pelawak popular Zizan Razak yang masih belum menemui cinta sejati.

Sekiranya diimbau kembali gosip-gosip perhubungan cinta Zizan sebelum ini, semua artis wanita yang pernah dikaitkan dengan dirinya telah berkahwin seperti Juliana Evans dan Emma Maembong.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*