Disy4ki Terlibat Kes Peny4lahgunaan Dad4h, Nama Niezam Zaidi ‘Dip3tik’ Netizen?

Berita seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun ditah4n kerana disy4ki terbabit dengan penyal4hgunaan d4dah dalam satu serbu4n di sebuah rumah di Kuala Kangsar, Perak mengg3mparkan industri seni Tanah Air.

Dia juga dimaklumkan telah dit4han bersama pengarah dan penolong pengarah yang masing-masing berusia 49 dan 47 tahun.

Menerusi Astro Awani, pelakon berkenaan, pengarah serta penolong pengarah telah dit4han dalam satu serbu4n kira-kira jam 7.15 pagi oleh Ibu Pejabat P0lis Daerah Kuala Kangsar serta dibantu angg0ta Balai P0lis Kuala Kangsar.

Nama Niezam Zaidi ‘dip3tik’ netizen?

Justeru itu, beberapa nama pelakon lelaki Malaysia yang sedang menjalankan pengambaran di negeri tersebut telah ‘dip3tik’ netizen. Sal4h seorang daripadanya adalah pelakon yang sering membawa watak pelakon aks1 iaitu Niezam Zaidi.

Hal ini susulan beberapa dakwa4n yang dibuat netizen di ruangan komen merujuk kepada satu screenshoot berkenaan nama pelakon tersebut yang berl3gar di gorup WhatsApp.

Biar betul la korang ni

Hal ini telah menjadi bual4n di ruangan komen berkenaan berita penangk4pan pelakon, pengarah serta penolong pengarah yang sedang menjalankan pengambaran disana.

Jang4n main p3tik saja

Netizen dah sampai Instagram

Walau bagaimanapun, pihak p0lis masih lagi belum membuat sebarang pend3dahan berkenaan id3ntiti ketiga-tiga ‘0rang filem’ itu memandangkan masih lagi dalam sias4tan.

Netizen juga dilihat sudah mulai singg4h ke Instagram pelakon berkenaan dengan meninggalkan komen mencari kep4stian mengenai khabar angin tersebut.

Terdahulu, tiga individu berkenaan telah dit4han pihak p0lis dalam satu rumah namun berada di dalam bilik berasingan selepas dis3rbu pihak berku4sa.

Hasil ujian saring4n air k3ncing yang dijalankan mendapati pelakon dan pengarah terbabit p0sitif dadah jenis THC atau Tetra Hydrocannib0l manakala penolong pengarah pula didapati p0sitif dad4h jenis AMP dan m3thamphetamine.

Sumber: Astro Awani (Abd Razak Mohd Ali)

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : www.dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*