Ini pesanan ‘makan dal4m’ Hrithik Roshan buat anak Shah Rukh Khan… minta Aryan belajar daripada kesilapan

SUSULAN berita penah4nan anak kepada pelakon Bollywood terkenal Shah Rukh Khan iaitu Aryan Khan dalam serbu4n penyita4n d4dah, platform Instagram pemuda itu menjadi sasaran netizen.

Berdasarkan pemantauan mStar di akaun Instagram Aryan, 23, rata-rata netizen meninggalkan komen sindir4n dan cemuh4n berhubung berita berkenaan pada dua posting terakhirnya.

Perkongsian pada foto kedua terakhir bertarikh 12 September 2019 mencatat engagement tertinggi iaitu dengan lebih 16,000 komen.

Manakala foto terakhir yang dimuat naik pada 15 Ogos lalu hingga kini menerima hampir 13,000 komen.

Namun di sebalik tulisan berunsur neg4tif, ada juga netizen yang meninggalkan komen memberi sokongan moral dan nasihat kepada Aryan.

BERITA penahan4n anak kepada pelakon Shah Rukh Khan iaitu Aryan Khan kerana penyal4hgunaan dad4h bukan sahaja mengejutkan ramai peminat, malah turut mengundang simp4ti rakan artis lain.

Salah seorang aktor terkenal Bollywood iaitu Hrithik Roshan turut menulis surat terbuka meminta Aryan tabah dan kuat berdepan ujian ini.

“Buat Aryan sayang. Hidup adalah satu perjalanan yang aneh. Tidak selalunya bagus tetapi tuhan memberikan yang terbaik. Dia memberi cubaan untuk dihadapi dan kamu dipilih supaya belajar merasakan tekanan agar diri kamu boleh berdepan apa situasi masa hadapan.

“Kesalah4n, kegag4lan, kemenangan, kejayaan semuanya sama jika kamu tahu yang mana harus disimpan dan yang mana harus dibu4ng dari perjalanan hidup.

“Percayalah, kamu akan menjadi lebih baik dari mereka semua. Akan datang cahaya nanti. Itu selalu ada,” katanya menerusi laman Instagram.

Bersama kapsyen tersebut, dia memuat naik foto pemuda berusia 23 tahun ini.

Aryan di bawa ke Penj4ra Arthur, Mumbai.

Pada 3 Oktober lalu, Aryan bersama tujuh yang lain termasuk dua wanita dit4han anggota polis dari Biro Kawalan Narkotik (NCB) di sebuah kapal persiaran di pantai Mumbai pada Ahad.

Menurut The Times of India, NCB turut merampas 13 gram kok4in, 21 gram charas (kan4bis pekat), 22 pil methamphet4mine, 5 gram d4dah jenis mephedr0ne dan lebih 1.3 juta lakh rupee.

Mahkamah Mumbai menolak permohonan jaminan ke atas Aryan dan pemuda itu terus ditah4n di bawah perintah penjagaan mahk4mah (judici4l custody) dan dihantar ke Penj4ra Arthur di Mumbai.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*