“Ramai yg ckp anak pun nampak mcm tak suka ibu, anak pun xnk pelvk ibu”-Akak Ini Tampil Dedh Cerlta Sbenar

Tiada pasangan di dunia ini yang inginkan hubungan rumah tangga berakhir di tengah jalan. Lebih-lebih lagi apabila pencer4ian membuatkan anak-anak terpaksa berpisah dengan ibu bapa.

Seperti perkongsian viral di Facebook ini, seorang wanita mend4kwa sudah tiga tahun tidak berpeluang berjumpa anak sendiri. Malah, dia juga mengatakan dilarang berhubung melalui panggilan telefon atau Whatsapp.

Setelah hampir 3 tahun tak dapat jumpa anak-anak. Jangankan jumpa nak call atau Whatsapp pun tak boleh. Hari ini dapat mahk4mah minta keterangan anak-anak, dapat la tengok anak-anak, nak pegang pelvk sekejap pun tak boleh.

Allahhu. meg4hnya kau, berlagaknya kau dengan kuasa duit kau, hari ni kau beli undang-undang. Hari ni kau masih menang, kau masih berjaya dengan men1ndas orang. InsyaAllah. Allah maha adil, Allah tahu segala yang berlaku.

Menerusi video berdurasi 58 saat itu, wanita ini dilihat mendekati si anak untuk memelvknya. Namun, bekas suaminya dilihat menarik tangan anak untuk beredar. Berlaku sedikit pergelutan apabila wanita ini enggan melepaskan anak.

Kau boleh t1pu mahkam4h, kau boleh menang di mahkamah dunia ni. One day Allah akan rentap segalanya. Ingat setiap kejah4tan pasti ada balasan. Manusia yang paling z4lim adalah manusia yang pisahkan ibu dengan anaknya.

Jangan terlalu selesa menganiaya orang. Satu je nak cakap walau apa pun yang aku terpaksa hadapi, aku sanggup hadap. Namun aku tak pernah menyesal bercer4i dengan kau.

Setakat ini, perkongsian telah mendapat lebih 4,000 shares dan 2,000 komen. Rata-rata meluahkan rasa simpati dengan n4sib yang menimpanya. Mereka kesal apabila anak-anak terpaksa menjadi mgsa akibat penceraian ibu bapa.

Video:

Bekas Isteri Tampil Beritahu Cerita Sebenar

Lihat dan fikirkan mcm mana keadaan anak saya bila dipaksa minum r.acun hanya kerana bapaknye nak paksa saya blk utk jadi isteri dia….sebab tu lah anak2 terlalu t.akut pada bapaknye, sampai nk tgk saya pun t.akut.

Ramai yg nak tahu kan….ramai yg ckp anak pun nampak mcm tak suka ibu, anak pun xnk pelvk ibu mesti ibu j.ahat.

Ini k.es pada 2017 waktu ni pada saya lari balik ke kampung sebab pada mlm sebelum ni bapaknye blk dlm keadaan m.abuk kejut saya bgn tidur dan pecahkan semua brg dalam rumah hanya disebabkan saya x isi air dalam peti sejuk.

Bila saya lari ke kampung bawa semua anak2 dan dia dtg ke kampung ambik 2 org anak saya dan u.gut utk b.unuh anak dgn cara minum r.acun sekiranya saya tak blk semula kerumahnye.

Dan satu lagi sebab bercer4i bukan sbb saya c.urang tapi saya yg mohon fas4kh dan mahk4mah jatuhkan tal4k.

Pasal hak jagaan anak2 bukan m.ahkamah serahkan pada bapaknye…tapi saya yg setuju utk serahkan hak jagaan pada bapaknye sbb x tahan dengan gang.guan dari bekas suami bila anak2 berada dlm jagaan saya.

Bila anak2 dlm jagaan saya, bekas suami akan kacau dgn cara mend.akwa saya sering mend.era anak ment4l dan fizikal padahal anak2 hanya c.edera kerana bermain. Panjang cerita sebenarnya tapi saya org biasa2 yg x pandai utk bela diri dan xde duit utk lantik lawyer dalam k.es saya.

Ini keja.dian pada 2019 dia cakap m.ahkamah dan polis x boleh buat apa2. Dah hampir 40 report polis dibuat, dan dia dah berkali2 dit.ahan dan dijamin…bila bebas dari p.enjara dia terus meny.eksa saya dan anak2.

Saya mohon bercer4i cara fas4kh di mahkamah dan mahk4mah jatuhkan yg talak bukan kerana saya c.urang mcm yg netizen anggap.

Kredit : FB/OM

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*