[VIDEO] Budak Sekolah Kongsi Bahagia Kahwin Muda-“Buat Apa Semua Dapat Pahala”

Selalunya pasangan yang berkahwin itu adalah pasangan yang sudah mempunyai rumah, kereta dan kerjaya yang stabil tetapi jarang kita dengar pasangan yang berkahwin itu adalah boleh dikategorikan sebagai remaja lagi.

Kalau masih muda remaja ini, seharusnya mereka masih mempunyai masa untuk memilih pasangan yang lebih matang dari segi kewangan dan juga usia. Lain pula yang berlaku kepada pasangan muda yang telah berkahwin pada usia muda ini.

Pasangam muda yang dikenali apabila mereka telah memuatnaik video beliau dan suaminya yang telah berkahwin pada usia muda remaja. Video tersebut telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok yang mendapat beribu tontonan dari warga net.

Video tersebut yang telah dimuatnaik oleh @akma_nazri tu memaparkan kehidupannya sebagai seorang isteri yang masih muda, tetapi katanya banyak benda positif yang boleh diambil dari kahwin muda ini antara yang paling penting adalah mengelakkan zina. Itu yang paling penting. Selain berteman di usia muda.

Video:

Banyak komen positif yang dimuatnaik di video tersebut apabila menjengah ke ruangan komen. Rata2 setuju dengan keputusan mereka yang telah berkah

@akma.nasrijanji xkcau laki org ? #masukberandafyp #foryoupage♬ bunyi asal – wife irwan fahmie?

win awal. Muda dah kahwin kan, kita yang tak berapa muda ini masih belum berpunya.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*