“Bukan benda bvruk nak disorokkan” – Akhirnya Neelofa jawab sendiri khabar angin sedang ham!l

Walaupun tidak memberi apa-apa pengesahan tentang berita baik itu, isteri kepada pendakwah selebriti Pencetus Ummah (PU) Riz berkenaan mempunyai alasan untuk mengunci mulut.

“Saya rasa soalan tentang (keh4milan) ini s3nsitif untuk sesetengah orang, mungkin mereka ada alasan sendiri untuk menjawab atau tidak menjawab soalan itu… bagi saya pula sama ada des4s-desvs itu betul atau tidak, saya akan tunggu masa sesuai untuk berkongsi dengan orang ramai.

“InsyaAllah saya akan kongsikan berita baik ini nanti… kita pun nak doa-doa orang ramai, bukan benda burvk nak disorokkan cuma apabila tiba masa yang tepat, pasti saya kongsi.

“Kita faham ada segelintir yang teruja, ia sesuatu yang orang tunggu-tunggu cuma bayangkan jika terjadi pada seorang selebriti yang sedang mencuba (h4mil) tapi tak betul berita itu pasti memberi kesan, jadi saya rasa sepatutnya orang ramai lebih memahami,” katanya kepada mStar.

lofa 2

Neelofa tunggu waktu sesuai umum berita keh4milan.

Neelofa ditemui semasa Program Kasih Prihatin Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) yang berlangsung di Surau Al-Mustaqim, PPR Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada Rabu.

Turut serta dalam program pengagihan bakul kasih prihatin MAIWP itu ialah suaminya PU Riz atau Haris Ismail.

Sejak Julai lalu, cerita tentang ‘baby bump’ Neelofa terus menjadi topik perbualan hangat netizen di media sosial.

Soal jantina, tak kisah sebab itu semua rezeki Allah.

NEELOFA

PENGACARA

Manakala, pada 24 September lalu, aksi Neelofa mengusap perut semasa menghadiri prosiding kes pelanggaran prosedur operasi standard (SOP) di Kompleks Mahkamah Seremban, Negeri Sembilan turut mencvri tumpuan orang ramai.

Dalam pada itu, bekas pengacara program MeleTOP mengakui suami dan keluarganya turut teruja menanti kehadiran anak pertama mereka.

Malah, dia juga tidak pernah meletakkan sebarang sasaran jantina untuk bayi sulungnya itu

neelofa 1

Aksi Neelofa usap perut jadi perhatian peminat.

“Soal jantina, tak kisah sebab itu semua rezeki Allah. Bukan kami sahaja, saya rasa suami orang lain pun mesti excited dan keluarga mereka pun tak sabar menunggu berita keh4milan.

“Sejujurnya saya dan suami tak pernah tertekan atau berbincang terlalu serius tentang anak sebab kami pun baru kahwin, masih lagi dalam proses mengenali,” ujarnya.

Neelofa dan Haris, 26, mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*