[VIDEO] Aliff Syukri Civm Jen4zah Nenek Buat Kali Terakhir Buat Ramai Seb4k

Pada petang Ahad, jutawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri berkongsi khabar duka apabila nenek kesayangannya, Hajah Aminah Binti Satar telah kembali ke rahm4tullah.

Meningg4l Dunia Dalam Kereta Aliff 

Dalam coretan yang ditulis di beberapa hantaran Instagram, Aliff berkata pada mulanya dia berasa terlalu gembira apabila neneknya dibenarkan pulang oleh pihak hospital. Namun begitu, kegembiraan tersebut hanyalah seketika apabila insan istimewa dalam hidupnya itu menghembvskan nafas yang terakhir beberapa jam selepas pulang ke rumah. Lebih menyedihkan, Allahyarham4h telah meningg4l dunia di dalam kereta yang sedang dipandu oleh Aliff.
“Saya terlalu happy ketika petang tadi(Sabtu) sebabnya nenek dibenarkan pulang oleh hospital KPJ.. selepas 7-8 jam nenek telah meningg4lkan kami semua.. dalam kereta yang dipandu saya ketika jam 2 pagi.. doakan nenek saya ditempatkan oleh org yang beriman..

“Al-Fatihah..Kri sayang Nenek sampai syurga” tulis Aliff yang dikemaskini oleh pembantu peribadinya di Instagram

Kongsi Video Terakhir Kucup Allahy4rhamah 

Dalam pada itu, Aliff turut berkongsi video detik-detik dia mengucup dahi serta memeluk jenaz4h Allahyarh4mah neneknya buat kali terakhir sekaligus mencetus rasa seb4k dikalangan pengikutnya.

Malah, dia turut menyifatkan pemergi4n neneknya sebagai perkara yang paling ditakvti dan ia telah pun terjadi.

Bagaimanapun menurut usahawan itu, meskipun berasa terlalu sed1h namun dia redha dengan ketentuan-Nya dan dapat beri yang terbaik serta gembirakan neneknya sehingga ke akhir h4yat.

“Selamat Jalan Nenek ku sayang ke negeri Abadi..yang saya anggap macam ibu saya sendiri..apa yang Syukri takut selama ini dah jadi kenyataan..Syukri takut hil4ng nenek… @bondarozitaibrahim @shahidadherbs banyak kuatkan saya…

“Syukri amat sedih tapi Syukri redha..Syukri dah beri yang terbaik untuk nenek…gembirakan usia hujung nenek dengan kasih sayang” kongsi Aliff

Untuk info, berdasarkan perkongsian ibu Aliff yang juga usahawan dikenali ramai sebagai Bonda Rozita memaklumkan Allahy4rhamah Aminah meningg4l dunia selepas mengalami ses4k nafas. Kongsinya, sebelum itu pihak hospital terlebih dahulu memaklumkan Aminah sudah tidak mempunyai harapan untuk hidup dan jantungnya juga hanya berfungsi 40% . Salam takziah dari kami di Murai.my buat Aliff Syukri sekeluarga. Al-Fatihah.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*