Vida Tengah Live, Tiba-Tiba Iqbal Masuk Terus Komen ‘DSV Wanita Pertama Dan Terakhir Saya Sentvh’

Ingatkan dah selesai isu cinta dan nak kahwin membabitkan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida dan juga bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli.

Sekejap nak kahwin, sekejap tak jadi.. sekejap itu, sekejap ini.. warganet pun mula naik h4iran.

Nampaknya masih tiada kesudahan lagi kisah mereka apabila baru-baru ini, Vida ada membuat IG Live bagi mempromosikan produk-produknya serta berinteraksi bersama peminat.

Malah, Iqbal juga turut masuk ke live IG itu dengan muka masam dan langsung tidak bersuara. Namun lebih menjadi perhatian adalah komen yang ditinggalkan Iqbal.

Apa maksud Iqbal ‘sentuh’ Vida tu??

Apa yang mengejutkan dan membuatkan warganet tertanya-tanya apabila Iqbal mengatakan Vida merupakan wanita pertama dan yang terakhir disentvh.

” DSV perempuan pertama dan terakhir yang saya sentvh. Sebab itu saya fikir untuk berkahwin. Kalian fikir sebab harta, tapi DSV tak tunjukkan keseriusan..” komen Iqbal

Ujarnya disebabkan itu juga dia mahu berkahwin dengan Vida, bukan kerana harta seperti yang did4kwa netizen.

Seperti sudah dijangka, komen Iqbal itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen mengenai komen tersebut apatah lagi kenyataan itu boleh mengvndang f1tnah.

Rata-rata komen warganet juga bertanyakan apa yang Iqbal maksudkan ‘Vida  wanita pertama dan terakhir disentvh’.

” Dia tidur ke sentvh tangan jer? Macam tak betul ker ayat Iqbal tuh.. katanya sentuh pertama dan terakhir..” komen Wanie

” Alaa korang fikir la p0sitif sikit mungkin dia sentuh tangan kot..” – komen Mikeya

Sementara itu, menerusi Insta Story Iqbal memaklumkan sudah dua minggu dia dan Vida tidak berhubung, malah sudah membatalkan dewan hotel untuk majlis mereka.

Iqbal juga turut berkata drama Vida yang tidak berhenti mengatakan mereka akan berkahwin sangat keterluan serta meminta usahawan itu berhenti men1pu orang ramai.

” Tidak henti lagi dari mulut Dato Seri Vida mengatakan kami akan berkahwin. Setiap hari, setiap kali live beliau saya lihat.

” Cukup-cukuplah pergiunakan masyarakat. Saya dengannya sudah dua minggu langsung tidak berhubung. Saya sudak batalkan segala tempahan dewan hotel.

” Kasihan, tidak hanya saya rasa dipermainkan malahan masyarakat juga jadi kel1ru.” tulis Iqbal.

Vida tidak nafik4n

Sementara itu menerusi perkongsian berasingan di InstaStory, Iqbal turut mempersoalkan kenapa DSV tidak men4fikan kenyataan beliau.

Namun Iqbal tidak menyatakan adakah kenyataan yang beliau maksudkan itu adalah berkenaan ‘DSV wanita pertama dan terakhir disentuh’ atau perkara lain.

Jika Iqbal merujuk kepada kenyataan itu, adakah Iqbal cuba mempersoalkan kenapa DSV tidak menafik4nnya sekiranya ia tidak betul?

” Kalian perasan, setiap kali isu apa sekalipun, Dato Seri Vida tidak pernah mahu mengalah, sentiasa menang, tetapi setelah saya keluarkan kenyataan sebegitu, beliau tidak men4fikan?

” Adakah sebab sabar? atau semuanya benar? Apa yang saya ceritakan itu hanya cebis4n saja.

” Selama ini beliau fikir beliau berjaya kerana saya tidak pernah melawan dan tidak pernah bersuara setiap kali mempergunakan saya?

” Akaun Tiktok nama saya yang ini beliau yang buatkan secara senyap.

” Orang kec4m saya sebab sudah keluarkan kenyataan putus masih berkata “rindukan DSV”, padahal itu ayat beliau. Ini agenda mahu menjual produk beliau..” akhiri Iqbal.

Sementara itu berdasarkan semakan di Instagram Dato Seri Vida, tidak ada apa-apa kenyataan dibuat berhubung komen Iqbal itu.

Justeru orang ramai dinasihatkan tidak fikir lebih-lebih bila Iqbal cakap dia ‘sentuh’ Vida. Anggap sahaja Iqbal sebenarnya ter’sentuh’ kuku Vida.

Sumber:IG Iqbal dan rotikaya

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.lamanhiburan.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*