[VIDEO] Biar Betul Bigfo0t Tu Wujud?! Rakaman Perkongsian Pemuda Ini Raih 4.2 Juta Tontonan Di TikTok

Perkongsian seorang pemuda yang dikenali sebagai @redduan1 di aplikasi TikTok ternyata mencvri perhatian kerana ditonton lebih empat juta kali dan menerima lebih 200,000 tanda suka.

Menerusi video berdurasi 25 saat itu, kelihatan kelibat penunggu hutan yang juga dikenali sebagai Bigf0ot dapat dirakamkan ketika pemuda ini sedang berada di dalam hutan.

“Penunggu hutan gunung yang tanpa anda sedari.

“Perhatian kepada kaki hiking, pencinta hutan dan kaki pancing, makhluk ini cepat bertindak 4gresif,” katanya.

Selain itu, @redduan1 yang juga merupakan pemuda Orang Asli turut memberi amaran bahawa Bigf0ot ini akan muncul setiap kali berlakunya hujan panas.

Oleh itu, beliau memohon agar orang ramai sentiasa berhati-hati ketika ingin menjalankan sebarang aktiviti di dalam hutan untuk mengelakkan perkara yang idak diingini berlaku.

“Menurut kepercayaan kami, masyarakat Orang Asli, makhluk ini wujud dari manusia keramat yang ghaib dalam keadaan kegil4an atau saintifik lebih dikenali sebagai Bigfo0t,” ujarnya.

Ni real ke bang…?

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terkejvt dalam masa yang sama ada segelintir mereka mempersoalkan kewujudan dan keaslian video berkenaan.

Namun, ada juga segelintir masyarakat kita yang berpendapat kewujudan Bigfo0t ini memang real terutamanya ketika hujan panas kerap berlaku.

Justeru itu, keselamatan di dalam hutan harus dititiberatkan terutamanya ketika anda melakukan aktiviti hiking dan sebagainya okay!

@one2ka46Minta tolong disharekan,semoga ia bermanfaat buat semua??❤️#masukberandafyp #kakihiking #pecintahutan? #camping #tiktokmalaysia?? #fypviralシ #kamisempoi#iawujud #kakitravel♬ original sound – Andysukran.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.xtra.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*