Ozlynn Semp0i Kongsi OOTD ‘Berp4ntang’ – “Baju Laki, Kain Pelik4t Anak..”

Pelakon Ozlynn Wati berkongsi sekeping foto dirinya mengenakan Outfit-of-the-Day (OOTD) di laman Instagram yang masih menjalani proses berp4ntang selepas melahirkan cahaya mata keenam.

Menurut pelakon berusia 44 tahun itu, dia terpaksa bersabar duduk di rumah bagi menghabiskan tempoh 44 hari di kala orang lain sedang berseronok menikm4ti gel3mbung pelancongan di Langkawi dengan penuh bergaya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania)

“OOTD aku, t-shirt laki, kain pelikat anak sulung, bengkung zaman tok kaduk, stokin Sodiq, selipar aku, getah rambut CL aku.. watlek watpis!! Di kala org semua bergaya dapat bercuti.. aku 28 hari berpant4ng masih lagi berkawan baik dengan tingkap bilik..

“Pengganti tangan menarik bengkung untuk dililit.. kawan baikku pilis tapel (krim). Kau sabar jap Ozlynn.. bertah4n dengan mata panda, berg4sak dengan suami siapa nak bangun bila dengar anak ber ‘ehekkk’,” tulisnya.

Pelakon drama Bukan Gadis Biasa itu berkata, dia mengakui cabar4n dalam menguruskan rumah tangga namun bersyukur suami dan anak-anaknya bersikap ringan tulang dengan membantu antara satu sama lain.

“Penangan ibu beranak enam memang menc4bar.. mana anak kelas online, kau nak bersauna, berurut, bertungku bertangas.. berbengkung..nak suap anak2 makan, nak pikir menu anak2..

“Perghhhh nasib baik semua kat dalam rumah nih banyak beralah dan membantu.. kalau tak mau tercacak rambut aku,” ujarnya.

Ozlynn berkahwin dengan pelawak dan penyampai radio, Johan pada 25 Julai 2009 dan dikurniakan Ariq, Sodiq, Haziq, Chantiq, Moleiq dan Cherdiq.

Terdahulu, media melaporkan anak sulung mereka Ariq menyambung pengajian dalam bidang perubatan di Ireland selepas meraih keputusan cemerlang.

Sumber:Instagram Johan & Ozlynn

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*