Bakal Suami Kant0i Dah Ada Isteri, Gadis Cantik Batal Nikah Dengan Ustaz

Hampir mendirikan rumah tangga dengan suami orang, seorang gadis di Indonesia ini menjadi tular di media sosial apabila berkongsi kisah pah1tnya yang membatalkan pernikahan dengan seorang ustaz pada saat-saat akhir.

Menurut laporan Suara.Com, kisah tersebut dikongsi menerusi video di aplikasi TikTok @milkiyahamira yang meluahkan rasa tert1pu selepas mengetahui bakal suaminya itu sudah mempunyai seorang isteri.

“Pernah dilamar oleh seorang ystaz yang sangat tampan dari Batam, kami telah menetapkan tarikh dan tempat pernikahan iaitu di  kota suci Mekah. Tapi tinggal tiga bulan sebelum majlis, saya membatalkan hasrat berkenaan,” katanya.

Meskipun ustaz itu mer4yu sehingga sanggup berlutut di kakinya, gadis tersebut tetap dengan pendirian untuk tidak meneruskan pernikahan apatah lagi tidak gemar untuk menjadi peramp4s suami orang.

“Dia menangis sampai dan mer4yu-r4yu mahu mencivm kaki supaya tidak membatalkan majlis, sebaliknya saya kembalikan semua hadiah dan barangan daripada dia. Malah dia tidak mahu beredar meminta agar tidak memutvskan hubungan.
“Saya rasa tertipv. Dia kata sudah berpisah dengan isteri tetapi sebenarnya masih belum bercera1. Saya bukanlah wanita yang suka dengan suami orang,” ujarnya.

Posting berkenaan dipenuhi komen warganet yang memuji tindakan bijak gadis itu untuk tidak berm4du selain menyatakan dia layak memilih jodoh lebih baik berbanding suami orang.

“Alhamdulillah, Allah masih menyayangi. Dapat tahu perkara sebenar sebelum bernikah,” tulis seorang warganet.
“Awak cantik dan solehah, layak dapat jodoh terbaik tanpa perlu merebut,” tulis seorang lagi warganet.
“Luar biasa! Tak perlu menyakitkan hati antara kaum hawa. Tindakan yang tepat,” tulis seorang warganet lain.

Bagaimanapun, tinjauan di akaun TikTok itu mendapati video tersebut sudah dipad4m kerana dia mengakui tiada niat untuk mengundang k0ntr0versi sebaliknya hanya berkongsi sebagai pengajaran.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.klpress.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*