Pembaca Berita Baru Nak Ajak Bergurau, Sekali Tercidvk ‘Kal4h’ Dengan Member Sebelah

Setiap kali menonton berita di televisyen, sudah pasti rancangan itu akan diakhiri dengan ucapan penutup daripada pembaca berita

Kadangkala, mereka akan menyelitkan peribahasa atau serangkap pantun untuk menjadikan ucapan penutup itu menarik.

Namun, lain pula yang jadi di dalam video ini apabila tular seorang pembaca berita TV3 yang selalu tercidvk dengan rakan setugas telah mencvri tumpuan.

Lihat video penuh itu di bawah:

Niat nak bergurau dengan rakan setugas, sekali tercidvk pula

Menerusi rakaman tersebut, pembaca berita Buletin Utama yang dikenali sebagai Amirulhakim Ahmad Lokman itu cuba untuk bergurau dengan rakan setugasnya mengenai sebuah peribahasa.

Apa yang menghiburkan adalah apabila pembaca wanita itu sempat membalas ayat Amirul sekali gus membuatkannya tersengih lebar kerana menahan m4lu.

Bukan itu saja, Amirul juga pernah terciduk dengan rakan setugasnya yang lain apabila cuba berselor0h tentang isu selfie di dalam kereta.

Lihat video penuh sambungan itu di bawah:

”Amirul ni jenis classmate yang suka bergurau tapi tak kena tempat, hahaha” – Netizen

Ikutan tularnya video tersebut yang kini telah meraih 677.4K tontonan, 62.7K tanda suka dan 1.6K perkongsian di TikTok, rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat pembaca-pembaca berita TV3 itu.

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Image from @minie_the_tortoise (TikTok)

Viral Video Hawa Rizwana Mengantuk Baca Berita, Ini Respon Tuan Badan

Baru-baru ini tular di media sosial video memaparkan personaliti TV, Hawa Rizwana seperti sedang menahan mengantuk ketika membacakan berita di Buletin Utama.

Mata yang kelihatan lesu membuatkan orang ramai tertanya-tanya adakah pengacara dan penyampai berita itu keletihan akibat beb4n kerja yang banyak.

Terbaru, Hawa dalam laporan mStar Online menafikan dakw4an dia penat. Menurutnya, mungkin ketika itu dia sedang menyampaikan berita yang serius.

Nampak penat sangat ke? Okay, lepas ini saya senyum lebih sikitlah.

Jelas Hawa lagi, apabila dia menghayati sesuatu berita, dia sendiri tidak dapat mengawal mem3k muka yang dihasilkan.

Kerjaya sebagai pembaca berita memerlukan dia memahami isu supaya informasi dapat disampaikan secara tepat kepada penonton.

Mengenai video tular, Hawa berkata dia hanya menyedari perkara itu apabila ditegur rakan sejawat bertanyakan sama ada dia dalam keadaan baik. Dia bagaimanapun menjelaskan keadaan dalam keadaan terkawal.

Difahamkan, selain Buletin Utama, Hawa turut bertugas sebagai pengacara Wanita Hari Ini yang ke udara pada pukul 12.30 tengah hari. Dia juga merupakan penyampai radio Buletin FM pada pukul 6 hingga 10 pagi.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*