‘Hari Ini Sepatutnya Ayash Affan Dil4hirkan Tapi Diganti Jadi Hari Pertama Medical Check Up Ayash Tanpa Ibu’

Pada 14 September lalu, suami kepada Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin iaitu Shuib berkongsi khabar gembira apabila anak bongsunya, Ayash Affan sudah dibenarkan keluar dari hospital selepas 39 hari dil4hirkan.

Menerusi perkongsian terbaru Shuib di Instagram, dia memaklumkan bahawa pada hari ini Ayash Affan akan menjalani pemeriksaan kesihatan di hospital.

Berdasarkan perkongsian tersebut, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira bin Muhamad memaklumkan pada hari ini bersamaan 30 September 2021 sepatutnya merupakan tarikh kelahiran Ayash Affan. Menurut Shuib, tarikh tersebut merupakan tarikh yang dipilih oleh mereka sekeluarga selepas berbincang dengan doktor namun perancangan Allah SWT adalah jauh lebih baik.

Siapa sangka, rupa-rupanya tarikh tersebut diganti menjadi hari pertama anak bongsunya itu menjalani pemeriksaan kesihatan di hospital.

Esok (hari ini) 30 September 2021, tarikh sepatutnya Ayash Affan dilahirkan. Tarikh yang kami pilih dan dah bincang dengan doktor. Tapi Allah Maha Mengetahui yang terbaik.

Esok (hari ini) 30 September 2021 diganti menjadi hari pertama medical check up Ayash Affan tanpa ibu. InsyaAllah sabarlah wahai hati. I love you sayang.

Terdahulu, Ayash selamat dil4hirkan pada 6 Ogos lalu secara pembed4han selepas Allahyarham Siti Sarah Raissuddin ditidurkan akibat c0v1d-19 di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia.

No Camera Please

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Dalam perjalanan ke hospital

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Shuib dan Siti Sarah berkahwin pada 2011 dan mendapat empat cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq m4tin, 6 dan Ayash Affan.

Sumber: Shuib Sepahtu

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*