Mel4mpau Gvrau Kentvt Depan Mvka Kek4sih, Patut Ke Minta Pvtus?

Gara-gara kentvt, hubungan cinta sepasang kekasih muda di Indonesia putus di tengah jalan apabila si teman wanita tidak boleh menerima gurauan kekasihnya, lapor Suara.com.

Menerusi rakaman video yang dimuat naik di akaun TikTok @jomblohappy20, sepasang kekasih dilihat sedang bert3ngkar di dalam sebuah bilik.

Melamp4u Gurau Kentvt Depan Muka Kekasih, Patut Ke Minta Putvs?

Difahamkan, mereka berdua berbalah apabila lelaki berkenaan memilih untuk melepaskan kentvt di hadapan teman wanitanya sebagai gurauan.

Ternyata perbuatannya itu tidak dapat diterima oleh wanita tersebut, lalu meminta hubungan mereka diputvskan serta-merta.

Bagaimanapun, permintaan untuk memutvskan hubungan itu tidak dilayan lelaki berkenaan, sebaliknya dia terus mengusik kekasihnya.

“Kenapa perlu bersikap biadap dan kentut di hadapan saya? Saya tidak sangka perangai anda sangat burvk dan kurang ad4b,” kedengaran kata-kata wanita itu dalam video tersebut.

@jomblohappy20Ni gua klarifikasi dari vidio pertama kemarn,gw tau kentut depan pasangan itu emng hal spele.tpi harus tau batasan. Biar bcandanya gk klewatan♬ suara asli – kumbanghati

@jomblohappy20jdi cwok kok suka ngungkit♬ suara asli – Laras – kumbanghati

Situasi video itu mengundang tawa netizen yang menganggap ia antara punca perpis4han paling merep3k pernah didengari.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Kosmo

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*