“Naluri Seorang Ibu..” -Lelaki T1pu Mak Tak Boleh Balik Sebab Tak Dapat Cuti, Lepas Dua Kali Pandang Mak Terus Perasan

Sesungguhnya seorang ibu itu walaupun dalam keadaan apa sekalipun, hanya ibu yang akan tetap mengenali kita. Tersentuh hati apabila seorang ibu yang sudah lama tidak berjumpa dengan anaknya

Yang disayangi dan bila bertemu, dipelvk erat anaknya itu seperti tidak mahu dilepaskan.

Amat menyentuh hati apabila kisah ibu dan anak ini yang dikongsikan di laman sosial Tik Tok. Setelah habis latihan polis, kakak kepada lelaki itu telah membuat rancangan untuk membuat kejvtan kepada ibunya yang anak lelakinya itu boleh keluar dan berjumpa dengan ibunya itu.

Tidak mengetahui akan kejutan tersebut, lelaki tersebut telah memasuki restoran tersebut tetapi dikenali ibunya walaupun setelah 2 kali melihat seakan tidak yakin bahawa itu adalah anak lelakinya.

Apa yang menyebabkan situasi tersebut menjadi tersentuh hati bila mata yang memandang mereka adalah reaksi ibunya yang sangat terkejut dan terus memelvk anaknya itu sambil menangis. Video tersebut amat menyentuh hati ramai yang melihat.

Video:

@nur_azmie

♬ Sayang Sampai Mati – Repvblik

Apabila menjengah ke ruangan komen, ramai yang tersentuh hati dan ramai yang berkata bahawa dia adalah anak yang beruntung kerana ibunya masih boleh dipelvk, masih boleh membahagiakan ibunya.

Memang sangat beruntung kalau masih ada ibu untuk berbakti. Jadi jagalah ibu dengan baik dan layanlah mereka dengan penuh kasih sayang.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : tiktok @nur_azmie

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*