Akhirnya Gadis Ni Dah Dapat Lamborghini Juga, Pernah Tular Mengid4m Kereta RM3 Juta

Makin besar kandungan, kadangkala golongan wanita hamil akan mengidam benda yang pelik-pelik. Daripada makanan yang susah didapati sehinggalah mahu menghidu sesuatu benda, bayangkan sekiranya mereka mahukan barangan mewah?

Pening suami dibuatnya. Persis kisah di bawah ini di mana terdahulu, Puan Ayuni pernah tular selepas meminta dibelikan sebuah kereta Lamborghini. BACA : Dapat 100K Like Belikan Lamborghini, Isteri Ngidam Nangis Suami Mungkir Janji Baby Yuni mengidam…

Bukan Yuni yang nak Dalam video viral pertama sebelum ini, dia merayu semoga suaminya membelikan kereta berkenaan yang dirasakan berada dalam tahap kemampuan mereka.’

Bergelar usahawan di usia muda, harga kenderaan berkenaan tidaklah mahal iaitu sekitar RM3 juta sahaja. Suami Yuni penipu…Taknak kawan dia Meskipun sudah berjanji mahu belikan sekiranya rakaman berkenaan mendapat RM100 ribu tanda suka, namun lelaki berkenaan masih tidak

menunaikan kata-katanya. Ini membuatkan Puan Ayuni menangis selain berseloroh menggelar suaminya ‘penipu’ kerana mungkir janji. Rupanya dah lama beli cuma baru sampai…

Baby Yuni dapat…Tak jadi merajuk Rezeki ibu mengandung, terbaru nampaknya dia dapat melepaskan rasa mengidam yang lama ditahan kerana rupanya kereta itu sudah lama dibeli.

Sambil memelvk dan meloncat keriangan, dia meluru keluar dan cuba duduk di dalam kereta mewah berwarna kuning ini. Paling comel apabila Puan Ayuni mengusap perutnya sambil bergurau akhirnya bayinya sudah dapat apa yang dimahukan.

Rupanya wanita hamil mengidam Lamborghini ialah adik ipar Ahmad Iqbal

Nama ahli perniagaan Ahmad Iqbal Zulkefli kini sedang berlegar legar di media. Sana sini semua pun tengah cerita tentang Iqbal ni.

Semuanya gara-gara kisah percintaannya dengan ahli perniagaan terkemuka tanah air iaitu Dato Seri Vida. Kisah mereka amat serius dan bukan main-main malahan dah pun merancang untuk bernikah pada hujung tahun 2021 ini.

Pada tarikh 12 September yang lalu, Iqbal baru saja menyambut hari kelahirannya yang ke 27 tahun. Iqbal ada sambut hari jadi dengan Dato Seri Vida.

Detik-detik sambutan hari lahir Iqbal ada dimuatnaik di laman Instagram Vida dan juga di Instagram Iqbal sendiri.

Kemudian, semalam Iqbal ada muatnaik satu lagi video sambutan hari lahir dan kali ini bersama family nya pula.

Antara yang paling menjadi tumpuan ialah kehadiran seorang wanita bernama Anes Ayuni, isteri kepada adik lelakinya bernama Ahmad Weldan.

Anes Ayuni mungkin ramai yang tak kenal, tapi mesti akan ada yang ingat tentang kisah viral seorang wanita sedang hamil mengidam nak kereta Lamborghini. Yup itulah dia, Anes Ayuni yang lebih mesra disapa Yuni.

Selain mengidam kereta Lamborghini, Anes Ayuni juga viral kerana membeli dua kereta Toyota Alphard secara tunai, dengan membawa wang tunai.

Ramai yang tak sangka, rupanya Anes Ayuni ini merupakan adik ipar kepada Iqbal. Memang ramai yang baru tahu.

Berbalik kepada sambutan video Iqbal itu, Anes dilihat telah berlakon sedang mual-mual dan mahu muntah dikatakan sebab bau kucing.

Iqbal yang amat sayangkan kucing, terus membawa kucingnya dan mahu menghilangkan bau kucing itu. Kemudian mereka semua keluar buat kejutan menyanyi lagu hari jadi dengan membawa kek kepada Iqbal.

Yang menariknya, kek yang diberi kepada Ahmad Iqbal itu turut tertulis ucapan selamat pengantin baru, mungkin merujuk tentang hubungannya dengan Dato Seri Vida.

Adik kepada Iqbal Ahmad ialah Ahmad Weldan dan isterinya, Anes Ayuni merupakan co-founder kepada Vitamilk yang sedang popular.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://f-uh.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*