Iqbal Merjauk, Sekali Pihak Dato Vida Offer Kereta Bently Bernilai RM3 Juta

Kemelvt yang melibatkan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida dengan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli masih belum menemui jalan penyelesaian.

Pernah baling selipar

Terbaru, Vida, 49, menerusi Instagram (IG) miliknya mengakui pernah melakukan keker4san sewaktu Iqbal bekerja dalam syarikat miliknya.

Kata pemilik nama Hasmiza Othman, dia pernah membaling selipar pada usahawan berumur 27 tahun itu sekaligus menafikan dia seorang wanita yang lembut.

Iqbal ikhlas menerima saya seadanya.. terima anak saya, Cik B dan Kacak. Dia telan semua perangai saya. Saya bukan orang yang lembut tapi dia terima saya.

Kalau tak kena (ada isu) saya mar4h. Saya baling selipar. Tapi di saat dia dihina.. mana saya? Saya tak hilang tapi saya banyak b3rdoa.

Netizen dah muak


Perkongsian video itu telah dipenuhi dengan komen-komen warganet yang sudah ‘naik menyamp3h’ dengan drama yang tiada penghujung.

Ada juga segelintir yang menganggap pelantun lagu I Am Me telah mempermainkan hati dan perasaan bekas pembantunya itu. Namun, masih ada dalam kalangan netizen yang mendoakan agar urusan perkahwinan Vida dan Iqbal dipermudahkan Allah.

“Jika Janda Beli Basikal Pun, Sy Sanggup Kahwin..” – Iqbal Tolak Tawaran Hadiah Kereta Bently Bernilai RM3 Juta.

Terbaru, menerusi halaman ‘story’ Iqbal, beliau ada berkongsi dengan orang ramai mengenai satu gambar kereta Bently yang berharga lingkungan RM3juta.

Ternyata pendirian Iqbal kali ini berbeza, beliau sanggup untuk terima hadiah basikal dan juga menegaskan yang dirinya tidak boleh dijual beli.

Terdahulu, hubungan Vida dan Iqbal menjadi perhatian ramai apabila dikatakan bakal berkahwin pada Disember ini. Namun, situasi menjadi tegang selepas Cik B berkeras tidak merestui.

Sumber: Instagram @datoserivida

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*