Tahap Oksigen Makin Merosot, Doakan Suami Saya –Eina Azman

PETALING JAYA – Pelakon Datin Eina Azman memohon orang ramai untuk mend0akan kesihatan suaminya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah yang p0sitif c0vld-19 semalam.

Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkata, tahap kesihatan suaminya semakin mer0sot sebentar tadi.

“Assalamualaikum. M0hon d0akan kesihatan dan kesejahteraan suami saya kembali seperti sihat sedia kala.

“D0akan suami saya yang kini berada di hspital agar ku.at untuk meIawan vlrus C0vld-19 sebab 0ksigen suami saya men.urun hingga perlu pakai aIat bntuan pernfasan. Terima kasih suami,” tulisnya.

Terdahulu, Eina, 26, dalam hantaran berbeza sebelum ini berkongsi suasana sedlh yang menyeIubunginya sempena ulang tahun perkahwinan ketujuh apabila dia dan suami serta dua pembantu rumah mereka disahkan p0sitif C0vld-19.

Katanya, sebelum ini, mereka menjalani rwatan dan pemeriksaan berkala setiap dua hari sekali di hspital ak.ibat mengalami slmpton d.emam dan btuk manakala suaminya pula berhadapan situasi agak truk dengan suhu b.adan tinggi selain tahap 0ksigen tldak menentu.

Terdahulu, Eina selesai menjalani pembe.dahan pada bahagian Iehernya di Hspital Gleaneagles, Kuala Lumpur pada 17 Ogos lalu.

Sebelum itu, dia mende.dahkan pernah menjalani pr0sedur bi0psy pada bahagian Ieher sebanyak empat kali sejak 2016 iaitu pengambilan sampeI tlsu atau seI untuk didiagn0sis sesuatu penykit.

Menerusi perkahwinannya dengan Kaiser yang juga ahli perniagaan, rumah tangga mereka dikurniakan sepasang kembar berusia lima tahun, Ariana Aubrey dan Karl Kareef.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: K! ONLINE VIA DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*