“Apa Ni Sushi King? Ini Tak Kelakar!” – Sweet Qismina

Nampaknya, kisah tul4r mengenai kebersihan di salah satu francais Sushi King turut mendapat perhatian pelakon Sweet Qismina.

Kredit foto: IG

Siapa tidak kemb4ng tekak melihat beberapa ekor lip4s di makanannya? Itulah yang dikongsi seorang wanita sebelum ini.

Menerusi Instastory Sweet, dia meluahkan rasa kecew4nya terhadap francais terbabit yang tidak menjaga kebersihan premis hingga lipas pun craving sushi!

Kredit foto: IG

Sebagai peminat makanan Jepun di Sushi King, jelas Sweet sangat marah dengan insiden itu dan melabel pihak berkenaan tidak bertanggungjawab.

Terdahulu, pengguna Twitter @ShaffiPotter berkongsi video wanita merakam beberapa lipas di makanannya ketika mengunjungi salah satu francais restoran makanan Jepun itu.

Kredit foto: IG

“Hi guys, semalam saya ada muat naik video dari TikTok mengenai seorang wanita ini pergi ke Sushi King dan ada lipas di makanannya. Kemudian saya tag Sushi King di IG. Apa yang mereka lakukan? Mereka telah menyek4t akaun saya. Perkhidmatan pelanggan sangat teruk!” tulisnya pada Khamis lalu.

Bagaimanapun, ciapan @ShaffiPotter mengenai insid3n itu telah dipadam dan Sushi King juga mengeluarkan kenyataan memohon maaf.

Kredit foto: FB

Macam manalah boleh keluar lipas banyak-banyak macam tu ya? Itu belum tengok keadaan di dapurnya lagi. – CARI

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*