[Video] “Nk Bagi Sape Duit tuu..” – Selamba Uwais Respon Apabila dtanya, Shuib sendiri pun jwb..

Kuala Lumpur: Shuib seringkali mendapat perhatian masyarakat bukan sahaja kerana perniagaan yang dibuatnya, malahan aktiviti kehidupan seharian nya juga. Peninggalan bidadari tercinta nya memberi kesan dalam hidup keluarga nya dan beliau kuat dalam mendidik anak anak nya.

Hampir setiap hari peminat peminat dan masyarakat ingin tahu perkembangan atau aktiviti anak anak beliau. Terbaru, menerusi halaman ‘story’ Shuib, beliau bertanya pada anak sulongnya, Uwais Alqarni sambil anaknya kira kira duit yang ada dengan nya.

“Nak watpe duit tu, nak buat apa..” – Shuib

Video dibawah:

Beliau meninggalkan suami dan empat cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq m4tin, 6, dan Ayash Affan yang kini masih belum dikongsi oleh Shuib dalam media sosial.

Shuib ada juga berkongsi katil yang dibeli nya untuk anak bongsu nya, Ayash Affan:

Jom lihat juga apa kata netizen:

“Kalau Arwah Ibu diorg ada mesti Arw4h Ibunya yang terpaling happy tgk barang2 baby semua dah sampai. InsyaAllah Arw4h Kak Sarah berada di taman Syurga skrg bersama para solihin, Aamiin Ya Rabb. Semoga Baby Ayash dikurniakan kesihatan yang Afiat. Taksabar nak tunggu Baby Ayash balik..”

“Pandai m4tin ni menari…comel jer.Excited Dek Ta dan Uwais nak sambut Ayash.InsyaAllah akan dipermudahkan urusan anak anak Shuib dengan adanya sokongan keluarga.Moga Shuib terus tabah dan kuat demi anak anak.Semoga Keluarga Shuib dalam rahmat dan lindungan Allah.Al-fatihah untuk arw4h Siti Sarah..”

“Katil baby daa sampai,semoga semua happy,senang melihat keluarga Shuib dn anak2 sihat comel,semoga terus semangat, seterusnya kehidupan makin lancar Amin..”

“Tak adalah berhabis beli barang sangat pun. Baju-baju abangnya pun masih simpan lagi, tapi insya-Allah selepas ini barulah akan beli-beli sedikit baju (baru).

“Alhamdulillah, hari ini pun katil sudah sampai. Setakat ini, itu sajalah yang perkembangan terbaru,” katanya.

“Saya tak dapat pastikan bila ‘baby’ akan dapat balik. Doktor kata kena tunggu dalam tempoh dua atau tiga minggu lagi.

“Keadaannya pun semakin stabil dan berat ada peningkatan yang banyak,” katanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*