‘Hari Ini Our Anniversary, Jadi Pula Macam Ni’ – Eina Azman, Suami Pos1tif Cov1d-19

Pelakon cantik, Datin Paduka Eina Azman menerusi posting di laman Instagram memaklumkan dirinya dan suami pos1tif Cov1d-19 selepas menjalani ujian saringan. Paling menyedihkan lagi apabila hari ini merupakan hari ulang tahun perkahwinan mereka.

‘Macam nak gvgur j4ntung’

Pelakon ini memaklum dirinya bersama suami serta dua lagi pembantu rumah didapati pos1tif Cov1d-19. Dia juga tidak sangka akan menerima keputusan sedemikian sedangkan minggu lalu mereka telah membuat ujian saringan dan mendapat keputusan negatif. Paling menyedihkan apabila Eina melihat anak lelakinya yang dalam keadaan menangis ketika membuat ujian calitan itu.

Salam semua. Dvkacita saya ingin maklumkan saya, suami dan 2 bibik saya, Bik Mega dan Bikna didapati pos1tive Cov1d-19. Macam nak gugur jantung ni bila dapat result. Sebab saya selalu buat cov1d test. Even last week saya dan suami baru saja buat covi1d test sebelum buat surgery and result yang keluar negative.

Saya taktau macam mana dalam seminggu saya boleh kena. Sedih ya amat bila terpaksa tengok Aubreykarl buat cov1d test dengan menangis. Saya memang tak sampai hati tengok. Sementara tunggu result hati ni risau sangat fikir apa jadi kalau kena dekat Aubreykarl or bibik-bibik? Macam mana nak handle?

Ya allah taktau nak cakap macam mana. Tapi Alhamdullilah nasib baik Aubreykarl negative dengan kakak saya Wenny Azman. Sekarang saya dah mula demam panas dan dah start batuk. Cuma keadaan suami saya kurang okay sebab demam terlalu panas dan oxygen dia turun naik. So every 2 days kami kena pergi hospital untuk jumpa doktor untuk monitor dan X-ray.

Stay strong!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???? ????? (@eina_azman)

Ujar Eina lagi, dia juga tidak sangka akan menerima ujian ini pada hari ulang tahun perkahwinannya bersama suami. Eina bagaimanapun reda dan berdoa agar keadaan kembali pulih seperti sedia kala.

Pelakon ini turut meminta mana-mana individu yang telah bertemu mereka atau kontak rapat untuk segera melakukan ujian calitan Cov1d-19.

Komen Netizen:

Hari ini pula our anniversary jadi pula macam ni. Ya Allah memang speechless. Apapun saya percaya ini semua ketentuan Allah dan kami terima dengan hati yang terbuka. Saya minta tolong semua doakan untuk kami sekeluarga bersama bibik-bibik semua kembali sihat seperti biasa.

Kepada sesiapa yang close contact dengan kami if rasa tak sihat tolong pergi swab test ya. If anyone yang ada experience dengan cov1d tolong share kalau ada apa-apa petua yang boleh kami amalkan. Anyway Happy Anniversary Sayang Ku Dato Paduka Kaiser tiada apa yang I minta hanya doa I nak you sihat semula macam biasa. Stay strong we can do this together. Love you so much sayang.

Sumber: Eina Azman

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*