[Terkini]Selepas 18 Hari Dirwat, Dj Najman Terpksa Dit1arapkan, M0hon D0a Kesmbuhannya.

Kuala Lumpur : Baru kehiIangan adik dan adik lpar aklbat C0VlD19 kini dirinya dan keluarga p0sitif C0VlD19.

Khamis lalu satu majlis bacaan Yasin dan d0a mem0hon kesmbuhan buat b.ekas penyampai radio ERA dan Sinar, Najman Mohamed yang kini sedang dirwat di Hspital.

Dia kini masih menerima rwatan dan menerusi keadaan terkini, dia terpksa di tia.rapkan untuk menstabiIkan 0ksigen didalam ba.dannya.

YA ALLAH, YA RAHMAN, ANGK4TLAH SAKlT2 C0VlD KU INI YA RABB, DAY 18 W4RDED.

BERIKANLAH KESEMBUHANMU YA RABB, BEGITU JUGA AKU S.EDEKAHKAN ALFATIHAH UNTUK SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI DUNIA SEDANG SAKlT, AMEEENNN.

Najman, 51, mengumumkan dirinya p0sitif C0VlD19 pada 14 Ogos lalu namun kini diIaporkan sudah berada di tahap empat dan memerIukan bntuan 0ksigen aklbat teka.nan da.rah rndah.

Menerusi perk0ngsiannya di laman Facebook pada Jumaat, Najman memaklumkan bahawa tahap 0ksigennya kini berada di bawah paras 92.

D.emam meIampau, level 0ksigen bawah level 92, atas nasihat dktor, guna 0ksigen, Ya Allah smbuhkan penyaklt hambamu ya Rabb, C19 f1ghter,katanyam.

Terdahulu, Najman yang sebelum ini hanya menjalani kuarntin di rumah namun mula menyatakan rasa tldak sedap ba.dan selepas menjalankan senaman pa.ru-pa.ru.

Susulan itu dia dimasukkan ke Hspital Pakar Puteri (KPJ), Johor Bahru pada Isnin petang,Saya bert4han kuarntin di rumah, Isnin pagi buat senaman p4ru-p4ru rasa lain macam.

Petang saya ke hspital dan membuat uj1an x-ra.y dan menjalani CT Sc.an, rupanya dah tahap tiga,tambahnya.

Selain Najman, isterinya, Hawa Atan dan dua anaknya, Amirul Akidd dan Amirul Akiff juga disahkan p0sitif C19.

Bagaimanapun isterinya yang sebelum ini berada pada tahap empat diIaporkan semakin pulih dan mungkin dibenarkan keluar hspital manakala dua anaknya hanya menjalani kuarntin kendiri di rumah.

Terdahulu pada Julai, Najman kehiIangan adik Azman Mohamed dan isteri Norashima Ramli juga aklbat C0VlD19. Syafakallah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: mt via DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*