VIDEO “Buka Mask Terus Senyum Leb4r..” Gelagat Zul Ariffin Ikut Ebit Lew Beri Svmbangan, Hulvr Sendiri Beras Kepada Penerima

Situasi tersebut sudah tentu memberi satu aura positif kepada para peminat mereka lebih-lebih lagi mereka adalah public figure yang sering menjadi perhatian masyarakat.

Salah seorang yang menjadi sorotan kini adalah pelakon tampan, Zul Ariffin yang dilihat semakin kerap bercerita tentang kebaikan serta mengikuti pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew dalam melakukan kebajikan.

Dalam posting terbaru Ebit Lew di Instagram, dapat dilihat yang Zul Ariffin mengend0ng sendiri beras untuk diagihkan kepada keluarga yang memerlukan bersama pendakwah itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ebit Lew (@ebitlew)

Zul juga telah memuat naik kembali perkongsian Ebit Lew dengan mengaminkan doa pendakwah itu yang berharap agar mereka sama-sama dapat terus berbuat kebaikan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Susulan daripada perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen yang pelbagai di ruangan Instagram pelakon itu.

Kebanyakkan mereka memberikan kata-kata positif kepada hero drama Melayu tersebut dengan berharap agar dapat sama-sama terus berbuat amal jariah dan Zul dapat kekal istiqomah menjalani kehidupan yang lebih baik.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*