“Alhamdulillah, Baby Belum Lahir Tapi Sudah Ada ‘Endorsement’…” – Rezeki ‘Baby Girl’ Ayda Jebat & Nabil Mahir

Rasanya ramai yang usah tahu pasangan selebriti Ayda Jebat dan Nabil Mahir bakal menimang cahaya mata perempuan tidak lama lagi.

Ayda dan Nabil berkongsi berita mengenai jantina anak sulung mereka itu menerusi laman sosial YouTube Wuvv Show.

Menerusi video tersebut pasangan sama cantik sama padan itu membuat pengumuman di hadapan anggota keluarga mereka di rumah serta sahabat-sahabat terdekat secara virtual.

Malah, Ayda turut berkongsi berita gembira bersama rakan media menerusi majlis santai secara virtual ‘Little Munchkin Session di aplikasi Zoom, malam tadi (Jumaat).

Berkongsi perasaan teruja bakal menimang cahaya mata pada hujung September ini, Ayda dan Nabil turu menitip rasa syukur kepada Illahi di atas rezeki yang telah dikurniakan Illahi buat mereka.

“Bersyukur kepada Allah di atas rezeki kurniaanNYA ini. Jika ditanya tentang perasaan ketika ini tentunya gembira, teruja, berdebar dan semuanya bercampur baur.

“Kami cuma berharap agar semua urusan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan, Insya-Allah,” kata Nabil.

Ditanya mengenai nama untuk si kecil itu nanti, Ayda dan Nabil memberitahu mereka masih belum membuat sebarang keputusan, namun mengakui sudah ada menyenaraikan beberapa nama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Dalam pada itu menjawab soalan media mengenai perancangan selepas b4yi dilahirkan, Ayda sekali lagi mengucapkan rasa syukur kerana sudah ada beberapa ‘tawaran’ (endorsement) buat anak mereka.

“Alhamdulillah, walaupun ‘dia’ belum lahir kami sudah terima beberapa endorsement. Kami pun terkejut tapi itulah rezeki dia.

“Dan sekarang ini pun kami terima banyak sponsor barang kelengkapan bayi daripada kereta sorong, katil dan semuanyalah.

komen Netizen:

“Kami tak pernah dvga akan diberikan rezeki ini. Syukur ya Allah,” katanya.

Terdahulu, Ayda Jebat lebih awal sudah mendedahkan memilih kaedah pembedahan untuk melahirkan anak sulungnya menerusi #G The Untold Story.

Ayda yang kami pilih menghiasi edisi cover bulan Ogos, berkongsi pelbagai cerita mengenai suka-duka dilalui sepanjang kehamilannya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://gempak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*