VIDEO “Dihal4ng Buat Rak4man di PPV,” KJ BaIas Siindiran Bu4t Peg4wai di Pvsat V4ksin

Sebelum ini, penerima v4ksin dibenarkan oleh Menteri Penyelaras Program Imunis4si C0V!D.19 Kebangsaan (PICK), untuk merakam prosedur svntikan v4ksin di Pusat Penerimaan Vaksin (PPV) bagi mengelakkan berulangnya isu ‘v4ksin angin’ ketika svntikan diberikan.

Bagaimanapun ketika peralihan kerajaan minggu lalu, ada pihak dilihat mengambil kesempatan untuk membuat peraturan sendiri.

“Tak boleh rakam, KJ dah letak jawatan”

Menerusi ciapan di laman Twitter dua hari lalu, seorang lelaki berkongsi pengalamannya dihalang untuk membuat rakaman ketika dia menerima v4ksin.

Menurut lelaki tersebut, rakaman itu di ambil untuk tatapan ahli keluarganya sahaja serta telah mendapat kebenaran petugas yang menjalankan svntikan.

Niatnya tergend4la apabila seorang pegawai  melarang lelaki tersebut untuk membuat sebarang rakaman atas alasan KKM telah menetapkan prosedur yang baharu setelah perletakkan jawatan oleh Khairy Jamaluddin (KJ).

“Tak boleh rakam, KJ dah letak jawatan. KKM punya prosedur tak boleh merakam”

“Assalamualaikum”

Susulan pengumuman anggota kabinet menteri hari ini, KJ yang kini menyandang jawatan Menteri Kesihatan dilihat membalas s1nis ciapan tersebut.

Setakat ini, tweet yang mendapat 10.2 ribu ulang ciap itu belum mendapat sebarang maklum balas daripada pihak PPV tersebut.

Sumber : Twitter @Khairykj, Twitter @winraffm

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*