“Uwais Kalau Khusyuk, Mula Lidah Ters3ntil..” – Shuib kongsi tp ad yg kata muka sama mcm..

Menerusi entri terbaru Shuib, dia ada berkongsi satu klip aktiviti nya bersama sama anak anak nya. Shuib mempunyai empat cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang dilahirkan. Bayi yang baru lahir tersebut masih belum dikongsi oleh Shuib dalam halaman IG nya.

Ramai mendoakan agar Shuib sekeluarga sentiasa diberkati dan berjaya dunia akh1rat.

Video dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Ada juga komentar yang memberi respon rupa Uwais seakan arw4h:

Terdahulu, Shuib ada memberi respon mengenai pemergi4n bidadari nya.

“Bertalu-talu saya mendapat mesej dan video dari pelusuk seluruh negara yang menganjurkan bacaan Yassin dan doa selamat buat arw4h. Tidak kurang juga menghantar gambar memaklumkan soal hajat dilakukan.

“Malah, ada sebahagiannya daripada nombor telefon yang tidak saya kenali. Apakah kebaikan arw4h isteri hingga semua orang mahu mendoakan keaja1ban dan kesembvhan buatnya? Perkara ini membuatkan saya tertanya-tanya dalam diri sendiri.

Bapa kepada empat cahaya mata itu berkata, dia sudah reda seandainya arw4h isterinya dijemput Ilahi sejak berada dalam keadaan kr1tikal pada Jumaat lalu.

“Kami pernah bercakap soal kematian. Malah, arwh isteri pernah cakap kalau boleh mahu men1nggal pada Jumaat penghulu hari kerana mahu mendapat ‘husnul khatimah’ dan lepas seks4an kvbur.

Tiap pagi ibu akan duduk dekat kerusi ini. Bila daddy tanya kenapa duduk di situ, kan pan4s, ibu akan cakap ‘Saya nak vitamin D daddy, nak rasakan matahari’.

“Walaupun pada pandangan saya kerusi ini kosong, saya tahu awak ada dekat situ kan. Jadi, setiap pagi saya akan teman awak merasai ‘matahari’. Saya sayangkan awak, sayang,” coretnya ringkas di Instastory.

Komen komen daripada netizen:

“Sama macam anak sulung saya. Kalo khusyuk buat sesuatu. Lidah die sentil cm tu..”

“uwaisss mirip ibu sangat..semoga membesar menjadi anak yg soleh aminn..”

“Cute, semoga mmbesar mnjadi anak soleh ye uwais dan icon terbaik buat adik2..”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG Shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*