Selepas Tabvr Fitn4h, Page Ini Tampil Mohon Maaf Tapi Sheila Rusly Tunjuk Sesuatu Yang Pasti Buat Admin Page Itu Terduduk

Kec0h semalam apabila sebuah blogger mend4kwa penerbit Sheila Rusly ingin menjodohkan anak lelakinya, Uzair Haqimy bersama pelakon Janna Nick tetapi hasrat tersebut tidak kesampaian.

Dakwa4n tidak berasas itu telah mencetus kemar4han Sheila dan suaminya, Jinggo yang berniat untuk mengambil tindakan undang-undang.

Selang beberapa jam selepas memuat naik hantaran tersebut, pengelola akaun blogger itu tampil membuat permohonan maaf secara terbuka dan mengakui akan kekhil4fan.

Menyes4l dengan kesilapan, pentadbir akaun tersebut berjanji tidak akan mengulangi lagi kesal4han yang sama.

Kami selaku Admin Kaki Komen ingin memohon maaf secara terbuka atas kesilapan kapsyen tentang Elisya Sandha dan Sheila Rusly. Dengan ini,  kami ingin memohon maaf pada keluarga @jinggo_jspictures @sheilarusly_jspictures dan keluarga @elisyasandhaofficial dan mengakui kesilapan dan berjanji tidak akan mengulangi lagi juga pada sesiapa pun.

Dalam pada itu, individu terbabit turut mengingatkan agar memastikan kebenaran sumber terlebih dahulu sebelum bertindak berkongsi kepada orang ramai.

Saya mahu berkongsi kesedaran saya dengan rakan-rakan blogger yang lain supaya pastikan sumber itu benar sebelum membuat posting kerana sesungguh dos4 dan pahala, syurga ner4ka itu benar.

Terdahulu, Uzair dan aktres Elisya Sandha selamat disatukan sebagai suami isteri pada pukul 3.11 petang dalam satu majlis sederhana yang diadakan di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Instagram @kaki_komen_ / Sheila Rusly IG 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*