“Akhirnya Kebenaran Terjawab” Polis Mengesahkan Tauke Jambu Bukan Bapa Ay4m

Pelawak popular, Tauke Jambu meluahkan rasa syukur kebenaran akhirnya terjawab apabila p0lis mengesahkan dia bukan individu yang dikaitkan dengan aktiviti pemerdgangan manusia untuk tujuan s3ks.

Bagaimanapun, Tauke berharap pihak di luar sana berhenti memfitn4h dirinya. Ujarnya, meskipun dia sudah menjelaskan sebelum ini, namun ada pihak yang tidak percaya.

“Syukur akhirnya kebenaran terjawab. Saya bukan bapa ay4m seperti didkwa. Keluarga juga lega apabila mendapat tahu saya benar-benar tidak bersalah.

“Jadi, mana-mana pihak yang mengeluarkan kenyataan tidak betul sebelum ini harap dapat membersihkan nama saya. Walaupun sebelum ini saya sudah berterus terang, tetapi ramai tidak percaya.

“Takkan saya mahu menc4nang kepada semua orang bahawa saya tidak salah dan tak mudah untuk saya melenyapkan fitn4h yang menimpa saya ,” katanya.

Mengakui sedih apabila keluarganya turut terkena tempi4s kerana isu tersebut, Tauke berkata dia nekad untuk meninggalkan industri hiburan. Ujarnya, dia percaya bahawa pasti ada rezeki untuknya dan mahu fokus dengan perniagaan.

“Saya kes4l dengan apa yang terjadi. Jika saya seorang dikec4m dan dih1na, tidak mengapa. Namun, saya lebih sedih apabila ada yang turut mengh3ret anak-anak dan keluarga.

“Disebabkan itu, saya tekad dengan keputusan meninggalkan industri hiburan. Lebih baik, saya melakukan kerja lain daripada terus menjadi mngsa tohm4han dan caci4n.

“Banyak lagi yang boleh saya lakukan, rezeki Allah yang bagi dan ada di mana-mana saja. Jadi buat apa saya nak takut. Sekarang saya mahu mengutamakan keluarga dulu dan fokus pada perniagaan kecil-kecilan,” katanya.

Semalam, p0lis mengesahkan pelawak yang ditahan kerana disy4ki terbabit dengan kes pemerdgangan manusia tidak akan didkwa di Mahk4mah Maj1stret Kuala Pilah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*