Baru Je Berumah Tangga, Ibu Elisya Sanda Lu4h Sesuatu Yg Tersir4t Di H4ti Nya.

Ibu Elisya Sanda ada memuatnaik entri klip video pada majlis pernikahan anak nya, Elisya Sanda. Namun, kata kata nya itu mencvri perhatian ramai, rakan artis juga turut meninggalkan komen p0sitif pada nya.

Kapsyen penuh daripada Ibu Elisya:

Utk melepaskan anak bongsu mama ni..mmg berat sebenarnya.. kerana usia dia terlalu muda bg mama..tapi perancangan Allah lebih hebat dan mulia..bahawa jodohnya sudah di tetapkan utk pasangan yg bernama Uzair Haqimy Bin Azman.. @uzairhaqimy69..selamat menempuh fasa baru.. alam berumahtangga..Haq tlg jagakan ank ma dgn sebaiknya ya..terima kasih pada saudara mara sahabat2 dan semua yg turut mendoakan utk mereka berdua..Insha Allah pada keluarga dan sahabat di kampung halaman di Perlis..kita tunggu pend3mik c0v!d 19 r3da.. sama2 nanti kita meraikannya yer..

Video dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eja Sandha (@mamasandha)

Komen daripada rakan artis dan netizen:

“Berbagai duga4n bercinta akhirnya baby el menjadi isteri haq mama..chek doakan baby el dan haq bahagia hingga jannah dan doakan mama juga bahagia disamping anak2 menantu dan cucu2..makin hari mama makin lawa mama..dah slim pulak tu. Geram chek tgk mama skrg..rindu mama dan semua disana..maaf chek skrg sibuk dgn cucu tu bz kalah menteri.. Salam kasih sayang dr chek yg jauh di jb..love and miss you mama..loveeee..”

“Tahniah mama dapat menantu…juga buat Sheila Rusly terima menantu…semoga perkahwinan ini kekal hingga ke Jannah..amiin..”

Terdahulu, ibu Elisya ada menjawab beberapa soalan mengenai majlis pernikahan ini.

“Sebenarnya, sudah dua kali Elisya berhasrat nak bernikah iaitu pada bulan Jun dan bulan lepas (Julai) tapi disebabkan kes C0v!d.19 terus meningkat, terpaksa ditangguhkan.

“Jadi, apabila kel0nggaran untuk melangsungkan pernikahan dibenarkan termasuk masjid pun sudah dibuka, dah sampai jodohnya bernikah hari ini. Untuk perincian lain, Elisya sendiri yang akan maklumkan,” ujar Hatijah.

Sumber: IG mamasandha

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*