Jangan Berpvra-Pvra Baik, Zynakal Titip Kata Nasihat – “Mungkin Depan Kita Lain, Belakang Lain.”

Penyanyi rap, Muhammad Raziq Rosli atau lebih dikenali sebagai Zynakal ada berkongsi cerita pengalaman yang pernah dilaluinya setelah hampir 5 tahun mencebvri bidang karier seni nyanyian.

Akui Zynakal, dia pernah berdepan pelbagai keren4h dan sikap orang yang ada kala memandang rend4h dengan kebolehan dirinya.

Malah, penyanyi berusia 22 tahun ini berkata, ada juga segelintir yang berpvra-pvra baik demi untuk menj4tuhkan kejayaan yang dikecapinya sebelum ini.

“Sebenarnya ramai orang yang dikeliling kita yang kita tak tahu apa niat mereka nak buat pada kita, mungkin ada yang nak buat kita jatvh dan sebagainya.

“Kadang-kadang kita tak tahu mungkin depan kita lain, belakang kita dia lain,” katanya.

Dia pada masa sama turut mendedahkan, ada juga yang hanya mahu melihat sisi kejayaan sahaja tanpa mahu mengetahui dari mana datangnya punca sukses itu.

“Kadang-kadang orang cuma mahu lihat pada kejayaan kita sahaja, tapi orang tidak mahu lihat kita punya hasil atau cara kerja yang kita buat bagaimana sus4h pay4hnya untuk kita mencapai sesuatu kejayaan,” katanya lagi.

Dalam perkembangan lain, Zynakal bersama rakan penyanyi Yonnyboii dan Asyraf Nasir melancarkan lagu singe terbaru berjudul Tak Sangka.

Jelasnya, lagu ini dihasilkan bagi memberi mesej dan kata nasihat kepada para pendengar supaya untuk berhati-hati dengan orang sekeliling yang mungkin berpvra-pvra baik.

“Sebenarnya lagu ni ia lebih kepada kata-kata nasihat, nak sampaikan kepada semua pendengar tidak kisah sama ada dia kenal saya atau pun tidak

“Lagu ini macam nasihat untuk orang ramai supaya beringat akan ada orang yang berpvra-pva baik depan kita. Jadi mesej ini bukan sahaja untuk diri saya, tapi kepada semua orang,” katanya lagi.

Ketiga mereka ditemui pada sidang media secara virtual pelancaran single tersebut pada Jumaat.

Lagu tersebut telah dilancarkan secara rasmi di semua platform digital pada 20 Ogos lalu.

Foto: Instagram Zynakal, Yonnyboii, Asyraf Nasir

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*