“Doktor Dah Cuba Yg Terbaik, Tapi Bukan Rezeki Dia” – Ibu Syamel Men1nggal Dunia

Kuala Lumpur: Ibu kepada penyanyi Syamel, Wan Faaizah Karim, 55, men1nggal dunia di sebuah pusat perubatan swasta, di sini pada jam 10.09 malam tadi.

Selepas hampir dua bulan menerima rawat4n di hospital akibat kekurangan oksigen dalam badan, Syamel reda dengan berita pem3rgian ibunya.

“Allah lebih menyayangi umi. Umi saya, Wan Faaizah Karim telah kembali mengh4dap pencipta-Nya pada jam 10.09 malam tadi.

“Doakan urusan umi saya dipermudahkan. Terima kasih kerana mendoakan umi saya selama ini,” katanya.

Menurut Syamel, dia juga memohon keampvnan daripada Allah dan berharap ibunya ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

“Ya Allah, ampunkanlah d0sa umi ku. Kau perlihatkanlah syurga buat umi. Kau jadikanlah kubvrnya seperti taman syurga. Kau terimalah segala amal baiknya di dunia ini untuk dijadikan teman di alam sana.

“Kau terangilah cahaya di dalam kubvrnya, sesungguhnya umi ku pergi meningg4lkan seribu satu aj4ran padaku yang akan aku amalkan hingga akhir hayat,” katanya.

Terdahulu Syamel mengaku bimb4ng dengan keadaan kesihatan ibunya apabila terpaksa ditidurkan akibat kekurangan oksigen di dalam badan.

Dalam masa sama, Syamel menafikan ibunya dij4ngkiti C0v!d.19 dan tidak pernah mengalami masalah kesihatan yang serius dan ini pertama kali dia dimasukkan ke wad sepanjang kehidupannya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*