Fieya Julia lega lelaki gat4l mula ‘give up’ selepas bertudung – “Sekarang ni DM banyak chat motivasi dan hal agama”

PENYANYI Fieya Julia gembira penampilannya kini dengan mengenakan hijab berjaya mengikis pandangan neg4tif segelintir individu terhadapnya.

Menurut Fieya atau nama sebenar Nur Syafiyah Sejali, 21, imej tidak bertudung sebelum ini membuatkan ada pihak yang menganggap dia adalah seorang gadis yang bersifat terbvka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fieya Julia (@fieyajulia)

“Kalau saya tak pakai tudung, saya rasa ada benda yang tidak cukup dalam hidup saya… rasa tak selesa. Malah imej saya tanpa tudung mungkin orang nampak kita macam bersifat terbuka.

“Selepas saya berhijab dah kurang lelaki-lelaki gat4l DM dan sekarang ini lebih banyak kepada chat yang lebih kepada motivasi,” ujarnya kepada mStar.

Tambahnya lagi, perubahan pada dirinya tidak berkait dengan pemergian Allahy4rham Siti Sarah namun akui terkesan dengan berita tersebut.

“Ianya kebetulan tapi pada masa yang sama, apabila kita tengok apa yang jadi dekat dunia ini ia buat kita rasa makin takvt.

“Alhamdulillah memang hati saya dah terdetik, memang tak peduli apa-apa dan saya selesa dengan imej sekarang ini,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:  mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*