“Cantik Mata Matin..” – Shuib Kongsi wajah kesayangan nya, tapi ad ssuatu yg netizen perasan.

Shahmira Muhamad atau lebih mesra dengan panggilan ‘Shuib Sepahtu’ menjadi perhatian warga maya pada saat ini. Shuib yang kehil4ngan isteri tercinta awal bulan Ogos, ternyata memberi kesan yang mendalam pada diri nya dan juga masyarakat.

Semoga dengan penulisan min sinetronmalaya ini menjadi asbab kebaikan buat masyarakat untuk terus mendoakan kebaikan pada yang sudah tiada dan juga keluarga tercinta Shuib.

Menerusi entri terbaru nya, Shuib berkongsi:

“Kesayangan Ariq Matin, ALLAH MAHA BESAR..” – Shuib

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Netizen perasan sesuatu?

Disini, salah seorang daripada komentar dalam halaman instagram Shuib ada kongsi yang anak nya ada iras iras muka nya.

“Muka Daddy la Matin..” – Netizen

Terdahulu, kata kata shuib sering menjadi bualan dan peringatan buat mereka yang sudah berumah tangga supaya sentiasa menjaga pasangan sehabis baik dan juga taat pada perintah agama.

“Tipu la kalau cakap saya ni ok (emosi stabil)… 10 tahun kenal Sarah, dialah yang mendewasakan saya, dia banyak mendoakan saya.

“Kini saya sangat berlapang dada, tadi saya almost lost dan tercari-cari. Saya reda dengan ujian Allah ni, akan ada kebaikan nanti.

“Saya buka mata, buka hati saya untuk apa saja yang berlaku lepas ni… walaupun benda itu tidak baik tapi itu adalah yang terbaik buat keluarga saya,” katanya penuh seb4k.

Sarah dan Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, berkahwin pada 2011, memiliki tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*