“Blh ke tgk awk lg nih..” – Insan Kesayangan Shuib pnya reaksi buat ramai trsenyum..

Seperti sedia maklum, nama Remy Ishak menjadi bualan hang4t pada minggu ini di Malaysia. Beliau mempunyai kredibiliti lakonan yang baik dan personaliti yang disukai ramai. Tidak hairan ramai lapisan masyarakat yang meminati nya dan menjadi kan sebagai idola dalam bidang seni.

Kali ini, Shuib ada berkongsi satu klip durasi selama 2 minit lebih ‘video call’ bersama Remy Ishak  dengan insan kesayangan nya, ibunda nya yang difahamkan meminati Remy. Reaksi dan respon daripada ibunda Shuib buat ramai tersenyum. Maklum lah apabila hero malaya yang sering lihat di kaca televisyen sendiri yang bercakap dengan nya.

Video dibawah:

Jom lihat apa kata netizen:

“semoga syuib tetap kuat… masih ada wanita disamping syuib Dan ansk2… bonda tercinta… semoga makcik trus diberi kesihatan yg bsik utk mjaga anak Dan cucu2 tersayang..”

“Seronok makcik dpt vc dgn artis yg dia minat, semoga makcik sekeluarga sehat selalu ye jaga cucu, sy perati je dapur arw4h kat situlah selalu dia buat video masak2 my style die. Haihhh la x habih2 lg asik ingat je susah sgt nak moveon..”

“pndai mama @shuibsepahtu bt lawak.kelakor plak tgk…tq mkck mewakili ucapan gdis bujang d luar sna yg sedih @remy kahwin.”

Terdahulu, shuib sedia mem4afkan insan yang memuatnaik klip melawat kubvr arw4h isteri nya.

“Tidak mengapa… saya dari awal dapat tahu dan tengok video itu, saya sudah maafkan awak. Tiada gunanya saya nak sakit hati nak berdend4m. Saya nak mudahkan urusan semua orang sebab saya juga minta Allah mudahkan urusan saya.

“Jadi saya tidak mahu berbuat salah juga tidak mahu menyus4hkan orang lain. InsyaAllah awak orang hebat dan baik, terus buat kebaikan,” ujarnya.

“Saya juga selalu berbuat salah dan d0sa. Banyak d0sa saya dengan Allah. Tapi mungkin apa yang kita boleh ambil pengajaran ini, janganlah kita membuat kesal4han sama atau pun kita tidak perasan kesal4han itu tidak sepatutnya kita buat.

“Saya doakan awak terus menjadi YouTuber yang hebat, baik dan bagus. Gunakan platform kita untuk sebarkan kebaikan. Jangan jadi orang yang terlalu seronok membuat kandungan sampaikan akhirnya nanti, apa yang kita buat itu akan makan diri kita sendiri.

“InsyaAllah kita kena ingat kem4tian cukup hampir dengan kita, cuma tidak tahu bila. Jadi semoga kebaikan yang kita buat di atas muka bumi ini menerusi platform yang Allah bagi untuk perkara baik untuk semua dan kita,” tuturnya.

Akhir kata, min lubuk viral sekali lagi mendoakan agar Remy Ishak dan pasangan sentiasa berjaya di dunia dan akhirat. Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*