Diberi Mas Kahwin RM300K, Penyanyi Tergelak M4lu Pertama Kali Panggil ‘Su4miku’

Setelah tertangguh buat sementara waktu akibat pelaksanaan perintah berkurung oleh pihak pemerintah, pasangan pelakon Rizky Billaser serta penyanyi d4ngdut bernama Lesti Kejora akhirnya mengikat perkahwinan yang halal sebentar tadi. Selain tul4r selepas membuat majlis melamar serta khatam Al-Quran secara live di TV nasional, kemewahan acara pada hari ini sekali lagi mengagumkan ramai.

Hanya 30 tetamu jemputan diundang…Wajib jalani swab test

Menerusi laporan Tribunnews, pintu masuk ke hotel lokasi mereka disatukan berada dalam kawalan yang sangat ket4t selain memastikan semua tetamu menjalani swab test dan menunjukkan sijil v4ksinasi. Selain ahli keluarga terdekat, pasangan mempelai ini hanya menjemput sebanyak 30 orang sahaja tetamu jemputan untuk hadir.

Antara yang menjadi perhatian adalah wang hantaran pengantin lelaki yang dihadiahkan kepada Lesti iaitu dengan nilai 1.042.020.135,00 Rupiah Indonesia bersamaan sekitar RM300,000. Malahan ia disusuli dengan pemberian kereta mewah serta rumah baru. Pertama kali memanggil Rizky dengan gelaran ‘suami’, jelas kedengaran suara malunya saat menyampaikan ucapan.

@bukuleslar“Suamiku” masya allah #lesty #rizkybillar #takdircintaleslar #akadnikahleslar #leslar #leslarindonesia #leslarupdate #fypシ゚viral♬ suara asli – Bukuleslar ?

Rizky tidak berhenti senyum lihat Lesti masuk ruang nikah

Berlangsung dengan adat Sunda, Rizky terlihat tidak berhenti tersenyum setelah melihat kemasukan Lesti dalam ruangan nikah. Kedua-dua juga terlihat menangis saat menaiki pentas bagi meminta restu ibu bapa dalam mengharungi kehidupan berumah tangga. Terdahulu, hubungan percintaan pasangan artis ini disifatkan sebagai rekaan (setting). Namun dengan penyatuan pada hari ini langsung menjadi bukti ketulusan cinta mereka berdua.

@bukuleslar#takdircintaleslar #lesty #rizkybillar #leslar #leslarindonesia #fypシ゚viral #xbyzca #akadnikahleslar♬ Kupinang Kau Dengan Bismillah – Rossa

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:Tribunnews, Youtube Indosiar, TikTok Buku Leslar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*