“Rezeki Ank Ank Ya Allah..” – Buka Hadiah Yg Diberi, Achey Tak Sngka Dgn Pmberian Kali Ini..

Mohd Nasir Hamzah atau lebih dikenali sebagai Achey Bocey merupakan seorang pelawak, pelakon, penyanyi dan pengacara Malaysia.

Beliau merupakan juara Bintang Mencari Bintang musim pertama terbitan TV3 dan salah seorang ahli kumpulan Bocey bersama Abam dan Fad.

Menerusi entri terbaru Achey, dia berkongsi satu video dalam halaman instagram nya dengan kapsyen:

Tq @aku__ajai dan wife @wird_slim … terkejut aku … bukan sikit ni… aku tau kau hadiahkan ni sbb korang memahami situasi… korang bukan sahaja tau situasi bisnes tapi korang paham situasi apa orang sekeliling korang… turun kejap air mata aku

Video Dibawah:


Terdahulu, Achey mengalami p4tah t4ngan kiri dan ret4k tangan kanan selepas motosikal ditunggangnya terbabit kemal4ngan akib4t hilang kawalan di kebun buah ketika mencari durian.

“Sekarang ini, ujian saya apabila kedua-dua belah tangan mengalami keced3raan. Saya pun tak sangka jadi sampai macam ini disebabkan impak kuat dari kemal4ngan yang dial4mi itu.

“Saya tunggang motosikal macam biasa dan tak laju pun sebab dalam kawasan kebun buah. Tapi, itulah dugaannya perkara dah nak jadi apabila motosikal ditunggang hilang kawalan, terbabas dan saya j4tuh,” kata Achey ketika ditemu bual oleh HM.

“Apabila malang tak berbau dan keadaan saya pun dah jadi macam ini, nampaknya rakan itu yang kena berniaga sendiri. Apapun, saya bersyukur dikelilingi rakan-rakan yang baik dan suka membantu.

“Walaupun kena bebel juga dengan Anne, tapi dia tetap jaga dan temankan saya di sini. Saya juga nak ucap terima kasih kepada semua orang yang mengikuti saya di media sosial dan peminat yang sentiasa mendoakan kesihatan saya,” katanya.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: IG Achey

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*