“Bvkan Kaleng Kaleng..”Intan Najuwa Terima Hadiah Al-Quran Daripada Zul Ariffin

PETALING JAYA – Perkongsian aktres cantik Intan Najuwa hari ini mencuri perhatian ramai apabila dia menerima senaskhah al-Quran sempena ulang tahun kelahiran ke-24 hari ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Dalam perkongsian tersebut, tertulis ucapan istimewa daripada seorang individu dengan singkatan nama Z.A.

“Selamat hari jadi ke-24. Barakallah! dan diikuti dengan simbol hati,” tulis individu tersebut.

Walaupun tidak berkongsi secara terperinci tentang individu yang memberi hadiah istimewa tersebut, namun netizen mengandaikan Z.A merupakan singkatan bagi nama aktor kacak Zul Ariffin.

Malah, tanda tangan yang tertera pada ucapan tersebut juga mirip dengan milik Zul.

Sementara itu, Zul ketika dihubungi Kosmo! semalam mengesahkan bahawa hadiah al-Quran berkenaan memang merupakan pemberian daripadanya kepada Intan.

“Ya, memang saya bagi. Tapi sebagai hadiah daripada seorang kawan, itu sahaja. Kalau boleh, tak perlulah perbesar-besarkan hal ini. Itu cuma senaskhah al-Quran,” komennya ringkas.

Dalam pada itu, usaha Kosmo! mendapatkan respon pelakon drama Kekasih Paksa Rela itu mengambil pendekatakan untuk tidak mengulas tentang dakwa4n tersebut.

Untuk rekod, Kosmo pada 22 Mac lalu melaporkan Zul pernah menafikan dia tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan Intan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa, 24 ?? (@intannajuwa)

Malah, dia juga menepis dakw4an menjadi orang ketika sehingga menyebabkan Intan dengan ahli perniagaan Razrul Anwar Rusli putvs tunang.

Terdahulu, Intan pernah mengikat tali pertunangan dengan Razrul pada 18 Ogos 2018 di Hotel Thistle, Johor Bahru sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-22.

Bagaimanapun, enam bulan kemudian iaitu pada sekitar Februari 2020, Intan dilaporkan mengambil keputusan untuk berpisah dengan tunangnya.

Namun, sekitar Jun 2020, status mereka sekali lagi menjadi tanda tanya selepas Intan berkongsi sekeping foto yang memperlihatkan dia meletakkan kepala pada bahu seorang lelaki yang dipercayai tunangnya.

Sumber:K! ONLINE

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://trendinggiler.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*