“Sebagai perempuan tentu rasa terh1na” – 4 jam Rozita Che Wan beri keterangan kepada polis

SUSULAN lap0ran berhubung kenyataan berbaur fitn4h terhadap pengacara Azwan Ali, aktres Rozita Che Wan dipanggil untuk memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields

Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta bersama suami Zain Saidin dan pengurusnya Afeeq Abdul Wahab memasuki IPD kira-kira pukul 12 tengah hari sebelum beredar sekitar pukul 4 petang Selasa.

Rozita, 49, ketika ditemui di luar perkarangan IPD memberitahu dia hadir hanya untuk memberi keterangan kepada pihak polis berhubung lap0ran yang dibuat Azwan atau Diva AA pada 13 Ogos lalu.

che ta 2

Che Ta bersama suaminya Zain Saidin tampil memberi keterangan.

“Saya datang hari ini untuk bagi statement berkaitan lap0ran yang dibuat oleh Azwan Ali.

“Saya tidak ada buat laporan (polis) hanya bagi keterangan. Saya datang bersama suami dan pengurus sebab kami yang terlibat.

“Tapi keterangan dari segi apa saya tak boleh nak beritahu” ujar Rozita kepada mStar pada Selasa.

Berkongsi lanjut tentang permulaan kemelut antara mereka, Rozita mengakui dia membalas hinaan yang dilemp4rkan Azwan di Instagram berikutan terlalu marah.

Saya jawab status dia sebab dia mengh1na saya.

CHE TA

PELAKON

Namun dia memadam status di Instagram itu selepas sejam dimuat naik bagi mengelakkan keadaan menjadi kervh.

“Saya jawab status dia sebab dia menghin4 saya. Sebagai perempuan of course la rasa terhina dengan perkataan yang dia gunakan melamp4u dan mem4lukan.

“Lepas sejam saya post, saya delete balik sebab saya tengah marah time tu. lepas itu saya fikir balik saya taknak berg4duh,” katanya.

Azwan

Azwan membuat lap0ran polis terhadap Rozita pada Jumaat lalu.

Pada Jumaat lalu Azwan membuat lap0ran polis terhadap Rozita dengan mend4kwa aktres berkenaan memfitn4hnya apabila menvduh dia mengambil rasu4h.

Sebelum itu Azwan terlebih dahulu berkongsi foto Rozita ketika mengambil suntik4n v4ksin dengan kapsyen yang dianggap keterlaluan.

Menerusi laporan i pada 10 Ogos lalu, Azwan bercadang untuk mengemukakan sam4n berjumlah RM5 juta kepada selebriti wanita terbabit kerana did4kwa telah memfitn4hnya.

Ujar Diva AA, dia bertindak mengemukakan sam4n tersebut selepas selebriti itu mengaitkan kemewahan yang dimilikinya dengan seorang menteri yang juga abang kandungnya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*