Siti Saleha pula ada TikTok, video pertama bikin ramai tak kervan

Aplikasi popular TikTok sekarang ini sememangnya menjadi pilihan untuk digunakan bukan sahaja daripada pelbagai peringkat umur malah selebriti juga turut sama menjadi pengguna.

Walau bagaimanapun, TikTok bukanlah satu aplikasi yang terbatas untuk pengguna hanya dapat berkongsikan trend semasa tetapi ia boleh membuatkan orang ramai dapat melihat pelbagai kisah menarik dan ada juga ilmu berguna dapat dikongsikan kepada umum.

IMG_20210816_081945

Bagi selebriti juga, ia mungkin dapat memudahkan peminat mereka untuk mengikuti perkembangan mereka sebagai anak seni sekali gus dapat menghiburkan dengan gelagat lucu yang tidak pernah ditonton mereka.

Pun begitu, bagi Siti Saleha yang merupakan salah seorang pelakon berbakat apabila mempunyai akaun TikTok, berasa teruja peminat untuk mengikutinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SITI SALEHA (@sallywho)

Apatah lagi, video pertama yang dihasilkan adalah buat peminat watak popularnya, Mia Adriana dan penonton setia drama 7 Hari Mencintaiku yang sudah memasuki dua musim.

Nampaknya Siti Saleha di TikTok membuat miming salah sebuah bab4k 7 Hari Mencintaiku yang rasanya juga masih di ingat oleh penonton tentang babak pergaduhan antara Mia Adriana dan Mak Leha.

Ruangan komen di video yang dimuat naik itu dalam masa yang sekejap telah menerima reaksi-reaksi netizen yang turut meluahkan rasa rindu mereka terhadap drama popular itu.

“Yes Mia”

Siti SalehaIMG_20210816_082039

“Rindu Mia…”

IMG_20210816_082051

“Tuan punya suara”

IMG_20210816_082112

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*