Seb4k Berita PM Letak Jawatan, Mila Jirin Men4ngis Bakal Kehilangan Pemimpin Berjiwa Rakyat

Menerusi satu perkongsian di Instagram, penyanyi dan usahawan popular, Mila Jirin tidak dapat menahan rasa sed1h apabila mendengar berita Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bakal meletakkan jawatan.

Dalam video dikongsikan itu, Mila dilihat menangis dan berkata sebelum ini dia tidak pernah sedih jika Perdana Menteri lain meletakkan jawatan, namun kali ini berbeza.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B I Z M I L L A (@mila_jirin)

“Aku tak tahu kenapa aku sedih, aku tak pernah pun sed1h kalau Perdana Menteri nak letak jawatan sebelum ni. Tapi mungkin sebab dia (Muhyiddin) bantu aku. Dia bantu aku.

“InsyaAllah, aku doa sangat moga Allah mudahkan semua urusan orang kat Malaysia ni. Angkatlah Cov1d ni jauh-jauh Ya Allah,” luahnya.

Perkongsian Mila itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut bersed1h serta mengatakan ‘Abah’ sudah cuba sebaik mungkin dan sudah banyak membantu rakyat.

Hari ini, negara digemparkan dengan berita mengenai Muhyiddin akan meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri esok.Malah, kec0h apabila media melaporkan Muhyiddin dijangka meng­hadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah esok.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*