[VIDEO] Lelaki Terpegun Lihat Eskalator Bikin Berdek4h, “First Time Tengok…”

Pastinya ramai yang cukup rindu mahu keluar berjalan-jalan di luar selepas sekian lama berkurung di rumah. Baru-baru ini pula, gelagat seorang lelaki yang terpegun melihat eskalator bergerak mencuit hati ramai netizen dengan reaksinya ini.

Lelaki itu kononnya terpegun melihat eskalator itu setelah sekian lama tidak keluar rumah dalam tempoh yang lama. Malah netizen juga turut sama memberikan komen lucu mereka sebaik sahaja melihat eskalator yang dikongsikan oleh lelaki ini.

eskalator bergerak

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat berada di hadapan eskalator itu. Dia kemudian bergerak di hadapan eskalator itu untuk membuatnya bergerak sambil meletakkan kakinya untuk menghidupkan sensor di hadapan eskalator tersebut.

Sebaik sahaja kakinya diletakkan, eskalator itu mula bergerak sekaligus membuatkan lelaki itu kagum melihatnya. Lebih melucukan, lelaki itu turut memberikan reaksi terpegunnya dan menganggapnya sebagai sesuatu yang d4hsyat yang tidak pernah dilihatnya sebelum itu.

Bukan sahaja lelaki itu yang terpegun malah netizen juga turut berseloroh mereka juga terkejut melihat ciptaan yang canggih itu. Malah ada yang berseloroh tidak menyangka negara ini mempunyai tangga yang mampu bergerak dengan sendirinya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat reaksi yang diberikan oleh lelaki ini. Ada juga yang terhibur membaca ruangan komen apabila netizen juga turut sama berlakon kononnya tidak pernah melihat eskalator sebelum ini.

“Bang jangan viralkan, nanti ramai pulak yang datang cari tangga limited ni.”

gelagat lelaki

“Kena bayar apa-apa ke sebelum naik?”

eskalator

“First time tengok tangga bergerak. Kat Malaysia kat mana je ada eh?”

komen

“Fuyoo Malaysia dah maju lah ada tangga bergerak…”

tik tok

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*