“I Tau U Ada Dek4t Situ Kan..Jadi Setiap Pagi I Akan Teman U Merasa Matahari”Shuib

T4kdir, aj4l dan ma4ut seseorang telah tertulis oleh Allah SWT. Satu Malaysia telah dikejutkan dengan berita pe3mergian penyanyi tersohor, arwh Siti Sarah Raissuddin pada Isnin lalu. Tidak dinafikan, Pemergiaan arwh Siti Sarah adalah satu kehilangan besar buat industri seni tanah air. Rahsia amalan kebaikan yang dilakukan arwh Sarah ketika hayatnya juga terungkai setelah diceritakan oleh ramai kenalan artis dan sahabat terdekat menerusi laman sosial media mereka.

Jelas sekali, kehiilangan Sarah adalah satu dugaan besar buat Shuib sebagai suaminya. Shuib dan Sarah yang telah mendirikan rumah tangga selama 11 tahun telah banyak mengharungi cabaran bersama-sama.

Setia dan taatnya Sarah sebagai seorang isteri menjadikan rumah tangga mereka lebih aman dan bahagia.

Walaupun Shuib telah kehilangan Sarah, Shuib kelihatan cukup kuat di hadapan empat orang anaknya iaitu Uwais, Talitha, Matin dan Ayash Affan. Posting terbaru yang dimuatnaik Shuib telah menjadi perhatian ramai.

Shuib mengambil hati anak-anaknya dengan membelanjakan aiskrim bubble bee buat anak-anaknya. Shuib jelas kelihatan kuat demi anak-anaknya. Wajah s4yu jelas dilihat dari air muka Shuib di akhir video namun Shuib tetap ‘steady’.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Posting video Shuib telah menerima hampir satu juta tontonan memandangkan ramai netizen sentiasa ternanti-nanti dengan posting terbaru daripada Shuib. Ruangan komen sentiasa dipenuhi dengan komen p0sitif dan kata-kata semangat daripada rakan rakan artis serta netizen.

Sementara itu, posting instagram story shuib telah memuatnaik sebuah gambar beserta kapsyen yang cukup menyentuh hati. Shuib mengimbau kenangannya bersama arwh isteri tersayang yang telah pergi sejak Isnin lalu.

Posting di laman Instagram Shuib juga sentiasa dipenuhi dengan kenangan-kenangannya bersama arwh Siti Sarah.

Penyanyi Siti Sarah telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuubvran Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak Selangor. Allahyarham4h telah mngalkan empat cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra, Ariq Matin dan Ayash Affan.

Sayvnya tengok muka Shuib part last video tu. Semoga Shuib sentiasa kuat demi anak-anak.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:Instagram Shuibsepahtu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*