[VIDEO] Wanita Bagitahu Shuib Anak Dia Mimpi Naik Lembu Dgn ‘Sarah’, Terkejvt Tengok Reaksi Anak Bila Tunjuk Gambar Siti Sarah

Kehilangan selebriti tanahair Allahyarham Siti Sarah Raisuddin masih lagi disebut sebut netizen Malaysia. Seorang penyanyi terkenal yang berkahwin dengan pelawak terkenal Shuib dari kumpulan Sepahtu.

Kehilangan arwahh telah mengegarkan bukan sahaja dunia seni tetapi mengejutkan ramai orang. Sebelum ini ramai tidak tahu apa arwahh telah buat ketika masih hidup dan rupa rupanya satu persatu kisah kebaikkan arw4h dipertonjolk4n.

Pemergian arwahh mendapat liputan antarabangsa dan nama arwahh disebut dari Indonesia sehingga ke Tanah Suci Mekah. Disitu kita dapat lihat betapa hebatnya arwahh ketika masih hidup dan arwahh hebat kerana sifat suka bersedekah dan menolong orang susah tidak kira siapa.

Dari hari pertama arwahh Siti Sarah masuk hospital, beribu orang mendoakan agar arwahh cepat sembuh tetapi Allah SWT lebih menyayangi arwahh. Setiap malam secara online Shuib, ahli keluarga, rakan artis dan orang lain turut sama menyertai bacaan yassin untuk arwahh.

Siapa mimpi Siti Sarah? 

Di dalam satu potongan video daripada sesi online meet ketika bacaan Yassin, Shuib telah menceritakan bagaimana seorang kanak kanak yang tidak pernah mengenali arwahh Siti Sarah berjumpa di dalam mimpi.

Menurut Shuib, ibu kepada kanak kanak tersebut memberitahu dia dikejutkan anak lebih kurang jam 4 pagi. Anak memberitahu dia bermimpi tiba di sebuah tempat yang sangat cantik. Di dalam mimpi itu, dia ternampak seorang perempuan duduk di atas kerusi. Kelihatannya seperti perempuan itu baru sahaja sampai kerana keadaannya yang terpinga-pinga melihat sekeliling.

Tidak lama kemudian, si anak melihat perempuan itu diserbu ramai kanak-kanak. Wajah kanak-kanak itu kelihatan seperti anak-anak Palestin. Si anak ada bertanyakan nama perempuan itu dan dia menjawab namanya ‘Sarah’. Mereka kemudiannya berjalan melihat keindahan tempat tersebut. Kata si anak, keadaan di situ sangat seronok dan mereka ada minum susu.

mimpi

Selepas menceritakan mimpi itu, si anak bertanyakan ibunya adakah dia mengenali ‘Sarah’. Si ibu kemudiannya menunjukkan foto Siti Sarah melalui hasil carian di Youtube. Selepas ditunjukkan kepada anak, si anak mengakui itulah perempuan yang ditemukannya di dalam mimpi.

Menurut Shuib, dia sendiri tidak pasti sama ada kisah mimpi itu benar ataupun tidak. Namun, dia masih lagi menyimpan pesanan suara yang dihantar individu itu kepadanya.

Video:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://baruviral.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*