Netizen Tanya Pada Ibu Shuib Tentang Pem3rgian Menantu Dia, Arwahh Siti Sarah. Ini Jawapan Ibu Shuib Yang Buat Ramai Sebak

BERITA pemergian Allahy4rham Siti Sarah yang menyentuh hati ramai rakyat Malaysia turut mendapat liputan agensi berita terkenal luar negara.

Portal media terkenal dunia di United Kingdom iaitu BBC News melaporkan berita duka itu petang Selasa dengan tajuk ‘Malaysian singer di3s of C0v!d, day after giving birth’ (Penyanyi Malaysia meninggal dunia akibat C0v!d selepas melahirkan anak’.

Bukan itu sahaja, sebelum ini tular bagaimana solat jen4zah ghaib dilakukan di Mekah dan satu video klip dimana berpuluh kanak kanak tahfiz di Indonesia mendoakan arwahh.

Subhanallah, banyak perkara yang orang ramai tidak tahu tentang apa yang arwahh telah buat ketika masih hidup. Satu persatu kebaikkan arwahh dipertunjukkan. Masy’Allah..

Ibu Shuib Luah Perasaan Bila Menantu Dia Sudah Tiada

Biodata Dan Latar Belakang Pelawak Shuib Sepahtu | Iluminasi

Netizen jumpa akaun media sosial tiktok ibu mertua arwahh yang juga ibu kepada Shuib dan bertanyakan apa perasaan dia selepas menantunya tiada.

Menurut Salamiah Jalani, sejak dia dengar berita keluarga anaknya Shuib dijangk1ti cov1d dia tidak dapat melelapkan mata kerana risau.

Ada yang tanya apakah amalan arwahh?

Salah seorang pengguna Tiktok telah bertanyakan satu soalan kepada beliau tentang apa amalan arwahh ketika masih hidup.

Ibu Shuib menjawab bahawa arwahh orang yang sangat baik dan selalu bersangka baik.

Tiktok Ibu Shuib

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.awatttsyeikhh.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*