Aisar Khaledd DM Shuib Mohon Maaf, Tapi Netizen Masih Mengvngkit. Sekali Abang Aisar Khaled Bersuara

Abang kepada pempengaruh kontr0versi, Aisar Khaled, Aus Khaled tampil mempertahankan adiknya yang dihentam hebat warganet gara-gara membuat kandungan media melibatkan pemerg1an penyanyi terkenal, Allahyarham4h Siti Sarah Raissuddin.

Menerusi entri Twitter, seorang individu telah memuat naik satu video tangkap layar abang pempengaruh tersebut menegvr perbuatan warganet mengec4m adiknya itu, menerusi Instastorynya.

Dalam video berkenaan, Aus memberitahu adiknya membuat kandungan media berkenaan bertujuan memberi pengajaran kepada setiap yang menonton video tersebut.

“Apa masalah kau dengan adik aku ini? Adik aku buat apa sampai kamu semua kelam kabut sangat ini.

“Adik aku buat kandungan media itu cuma nak memberi pengajaran sahaja. Kau nak kelam kabut sangat ini kenapa? Rileks sahaja, ‘chill’ sahaja,

“Kau kalau buat dosa dengan orang, kalau tidak dimaafkan, sampai bila-bilalah kau macam itu. Dosa kau ada sahaja. Kalau kau minta dengan Allah, pun tak jalan kecuali kau minta maaf dekat orang itu,” katanya di Instastory.

Bagaimanapun, tindakannya mempertahankan Aisar telah memakan diri apabila dia juga turut dikec4m warganet.

Oleh kerana, masing-masing memaklumkan tidak nampak ‘pengajaran’ yang hendak ditunjukkan dalam kandungan tersebut yang disertakan ‘give away’ itu.

Semalam, Aisar Khaled tampil memohon maaf secara terbuka setelah menimbulkan rasa kurang senang warganet gara-gara memuat naik satu hantaran video melawat pus4ra penyanyi terkenal, Allahyarh4mah Siti Sarah Raissuddin.

Dia memuat naik video berkenaan di platform Youtube dan aplikasi TikToknya, namun telah dipadam ekoran menerima kecam4n hebat daripada rata-rata warganet.

“Ini ujian terbesar saya” – Aisar Khaledd DM Shuib Mohon Maaf, Minta Netizen Berhenti Mengvngkit

Semalam menerusi Instagram peribadinya, Aisar telah memuat naik tangkap layar dia memohon maaf kepada suami arw4h Siti Sarah, Shuib melalui DM di Instagram.

Akui kesalahannya, Aisar juga turut meminta maaf secara terbuka di Instagram serta memberitahu yang dia telah pun belajar dari kesilapannya.

Kata Aisar, selepas ini dia berjanji untuk lebih berjaga-jaga sebelum membuat content dan tak akan memandang sebelah mata.

Aisar juga turut memesan kepada netizen untuk berhenti mengvngkit mengenai isu yang tak benar kerana dia melihat ramai netizen suka menokok tambah cerita.

Saya tidak mahu isu ini menjadi berlebih-lebihan. Oleh itu, saya aisar khaledd menyerahkan 10 Jari untuk meminta maaf sangat-sangat kepada Abang shuib sekeluarga & arw4h kak siti sarah sendiri dan seluruh rakyat malaysia.”

YouTuber ini juga turut mengakui bahawa isu ini merupakan pengajaran serta ujian terbesar yang pernah berlaku dalam hidupnya dan sanggup menerima keadaan ini seadanya.

Ketika artikel ini ditulis, Shuib masih belum memberikan responnya ke atas permohonan maaf peribadi yang telah dibuat oleh Aisar.

“Mungkin dunia ini belum berlaku adil lagi pada anda” -Pesan Sharnaaz Ahmad buat Aisar

Selain warganet, pelakon, Sharnaaz Ahmad turut memberi reaksi terhadap perbuatan pempengaruh, Aisar Khaled yang memuat naik satu hantaran video berkaitan Siti Sarah di platform Youtube dan TikTok.

Menerusi entri Instagram, Sharnaaz yang juga merupakan rakan baik keluarga Shuib Sepahtu, menitipkan pesanan buat pempengaruh muda tersebut menerusi Instastorynya.

“Mungkin dunia ini belum berlaku adil lagi pada kau. Jika hari itu sampai, jangan ditanya apa kesalahan anda.

“Simpan footage di Youtube itu sebagai rujukan, kerana itulah penyumbang kepada karma di hadapan anda.

“Semoga anda dapat menikmati hidup sementara boleh, teman,” coretnya.

Semalam, Aisar Khaled tampil memohon maaf secara terbuka setelah menimbulkan rasa kurang senang warganet gara-gara memuat naik satu hantaran video melawat pusara penyanyi terkenal, Allahyarham4h Siti Sarah Raissuddin.

Dia memuat naik video berkenaan di platform Youtube dan aplikasi TikToknya, namun telah dipadam ekoran menerima kec4man hebat daripada rata-rata warganet selepas dia dikatakan menggunakan kesedihan sebagai content.

sumber: mstar, hmetro

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*