Tahap Oksigen Abang Siti Sarah Rendah, Shuib Mohon Doa – “Saya Dah Jadi Fob1a”

Pelawak dan usahawan Shuib, 36, mended4hkan abang kepada penyanyi Siti Sarah iaitu Ahmad Firdaus Raissuddin telah dimasukkan ke Hospital Serdang, Selangor.

Menurut Shuib, tahap oks1gen abang iparnya menurun justeru dia memohon agar orang ramai terus mendoakan kesembvhan beliau.

Bila saya dapat tahu tahap oks1gen dia, saya terus suruh pergi ke hospital. Saya dah jadi fob1a.

Abang ipar saya sekarang berada di Hospital Serdang. Ini hari kelapan dia kuarant1n. Tahap oks1gen dia dr0p tapi alhamdulillah stabil.

Saya mohon orang ramai doakan kesembvhan dia. Tolong doakan abang ipar saya terus kvuat.

Perkara itu dimaklumkan Shuib selepas selesai majlis tahl1l buat Allahy4rham isterinya, sebentar tadi.

Dalam pada itu, pemilik nama Shahmira Muhamad turut meluahkan rasa gembira dan teruja apabila bakal bertemu dengan anak keempatnya, Ayash Affan buat kali pertama pada Rabu.

Saya tak sabar nak jumpa, nak pegang dia.. tapi dalam masa yang sama saya sangat sed1h sebab ibu dia tak sempat jumpa dia.

Dia (Siti Sarah) gad4ikan ny4wa dia untuk selamatkan anak kami.

Pada Jumaat lalu, Siti Sarah melah1rkan bayi lelaki, Ayash Affan melalui pembed4han tanpa sedar, jam 5 petang.

Pada hari sama, paras oks1gen jatuh sehingga 40 peratus, kemudiannya meningkat 77 peratus pada jam 2 pagi, dan terus menunjukkan perkembangan positif meningkat sehingga 85 peratus kelmarin namun pada Ahad malam Shuib memberitahu keadaan Sarah kembali kritikal selepas menurun 40 peratus.

Siti Sarah telah menghembvskan naf4s terakh1r di Unit Raw4tan Rapi (ICU), Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM) ak1bat pandem!k c0vid-19, jam 5.13 pagi Isnin.

Siti Sarah sekeluarga disahkan posit1f c0vid-19 sejak 25 Julai lalu selepas mereka menjalani ujian saringan apabila pembantu rumah disahkan pos1tif wab4k itu.

Siti Sarah dan Shuib berkahwin pada 2011 dan mendapat tiga cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq mat!n, 6.

Sumber: Facebook @AhmadFirdousRaissuddin

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : OHBULAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*