“Nurse K0ngsi Permintaan Terakhir Alm4rhumah Siti Sarah Buat Ramai Seb4k”

Kem4tian penyanyi terkenal tanah air Allahy4rhamah Siti Sarah Raisuddin disifatkan sebagai kem4tian yang dicemburui oleh semua umah Islam. Kem4tian yang Husnul Khotimah itu adalah dambaan setiap umat islam yang beriman dan bertaqwa padaNya.

Terkini, jurur4wat yang bertugas menjaga arw4h Siti Sarah membongkarkan, rupanya permintaan arw4h yang terakhir kali adalah supaya membantu beliau mengambil wudhuk untuk menunaikan solat subuh, sebelum beliau semakin krit1kal dan ditidurkan di w4d 1CU tersebut.

Selain itu, jurur4wat bertugas turut berkongsi, beliau diminta untuk mengikat rambut beliau kerana arw4h merasa tidak selesa kelihatan selekeh. Permintaan tersebut ditunaikan penuh dedikasi memandangkan arw4h seorang yang sangat baik hati. Tidak putus-putus mengucapkan terima kasih kepada jurur4wat yang membantunya.

Tambah jurur4wat yang bernama gelaran Missylia itu juga, arw4h Siti Sarah selalu bertanyakan bacaan paras oks1gen beliau. Bila jurur4wat memberikan bacaan oksigen beliau, arw4h kelihatan begitu gembira. Pernah juga beliau menukarkan baju arw4h yang terkena darah disebabkan “br4nula” yang “leaking”.

Netizen juga turut menyuarakan soalan apakah arw4h sempat melihat anaknya yang baru dilahirkan secara emergency c-section, namun menurut jurur4wat yang bertugas tersebut, dia merasakan bahawa arw4h tak sempat pun menatap bayinya, kerana beliau di “intubate” masa pembed4han c-section tersebut.

Sayu hati. Mengingatkan si kecil yang belum pun sempat membuka mata untuk melihat ibu tercinta yang bert4rung ny4wa melahirkannya ke dunia, namun si ibu sudah pun dijemput Illahi. Semoga bayi lelaki arw4h membesar dengan sihat. Dan kepada suaminya Syuib juga, diharapkan tabah dalam mengharungi setiap dugaan.

komen Netizen:

Sumber : Tiktok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.keramatviral.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*