Shuib Tunjuk Rakaman Solat Jen4zah Gh4ib Untuk Arwahh Siti Sarah Di Mekah. Sekali Ebit Lew Masuk Komen Ini Sehingga Dapat Hampir 19ribu Likes

Pelawak dan usahawan, Shuib berasa terharu dengan kasih sayang yang ditujukan orang ramai terhadap arw4h isterinya, Siti Sarah Raissuddin yang telah pergi menghadap Ilahi awal pagi Isnin.

Terbaharu, Shuib memuat naik perkongsian kiriman rakaman solat jen4zah gha1b diadakan di dalam Masjidil Har4m, Mekah.

“Allahuakbar, Allah Maha Besar. Allah terlalu sayang awak ibu, bergembiralah di syurga bidadari ku Siti Sarah,” coretnya.

Video:

Ebit Lew tinggal komen pada video Shuib

Saya telah difitnah' - Ebit Lew | Astro Awani

Selepas Shuib memuat naik video solat jen4zah gh4ib untuk arw4h isteri beliau Siti Sarah beribu komen masuk ke dalam posting Shuib.

Tidak ketinggalan pendakwah selebriti, Ebit Lew juga telah meninggalkan komen dan apa yang Ebit Lew katakan telah mendapat melebihi dari 18 ribu tanda likes.

“ALLAH sayang @shuibsepahtu @sitisarahraissuddin janji Allah itu benar buat orang yang baik dermawan dan taat pada suami dan fikir umat yang ada padanya”

Sementara itu, pada majlis bacaan tahlil malam semalam, difahamkan lebih 300 orang telah mendirikan solat jen4zah ghaib buat penyanyi kesayangan ramai, Allahy4rham Siti Sarah di masjid sekitar daerah Mekah selepas waktu Zuhur, Arab Saudi, semalam.

Pada majlis yang dipimpin oleh Ustaz Tarmizi Rahman, lebih 600 rakan industri hiburan termasuk pengamal media turut serta dalam majlis mulia itu.

Untuk rekod, awal pagi Isnin, penyanyi Kesetiaan, telah menghembuskan nafas terakhirnya tepat pukul 5.13 pagi di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) selepas berper4ng nyawa melawan j4ngkitan c0v1d-19.

Kemudian, jen4zah Allahyarh4m Siti Sarah Raissuddin selamat dikebvmikan selepas waktu Zuhur di Tanah Perkvburan Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak.

Sumber : Utusan Online / Shuib Sepahtu IG

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://trendingkini.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*